پاسخ منفی مدافع مورد نظر بایرن مونیخ به تیم انگلیسی

پاسخ منفی مدافع مورد نظر بایرن مونیخ به تیم انگلیسی

پایگاه خبری فوتبالی - تیم تاک گزارش داده است که ژروم بواتنگ مدافع بایرن مونیخ که این روزها به صورت "آزمایشی" در تمرینات باواریایی ها حاضر شده، در روزهای اخیر به اورتون پاسخ منفی داده است.

به گزارش فوتبالی، اورتون در نظر داشته که ژروم را به صورت رایگان به خدمت بگیرد اما این بازیکن ترجیح داده که به بایرن مونیخ ملحق شود. این مدافع فعلا به صورت آزمایشی با قهرمان بوندسلیگا تمرین می کند و در تمرینات تلاش خواهد کرد تا نظر توخل را جلب کند تا به خرید قطعی او رضایت بدهد. کمبود بازیکنان در خط دفاعی بایرن و مصدومیت ها باعث شده تا آنها به سراغ مدافع سابق تیمشان بروند. فردا بواتنگ آخرین روز آزمایشی خود را خواهد داشت و بایرنی ها باید به او اعلام کنند که قصد استخدامش را دارند یا نه.

در هر صورت بواتنگ امید زیادی دارد تا دوباره در تیمی بازی کند که بخش قابل توجهی از دوران فوتبالش را در آن سپری کرده است. ژروم سالهای درخشانی را در بایرن مونیخ داشت. او در تابستان گذشته به بازیکن ازاد تبدیل شد و در طول تابستان نیز نتوانست مقصدی را برای خود پیدا کند اما بازگشت به بایرن می تواند فرصت مناسبی برایش باشد تا پایان باشکوهی در مسیر فوتبالش داشته باشد.

4125