جزییات اقلام به سرقت رفته از خانه راموس به ارزش 350 هزار یورو

جزییات اقلام به سرقت رفته از خانه راموس به ارزش 350 هزار یورو

پایگاه خبری فوتبالی - در روزهای اخیر بحث سرقت از منزل سرجیو راموس و همسرش پیلار روبیو در عمارتشان در منطقه لاآلگریا به شدت خبرساز شده است.

به گزارش فوتبالی، در زمان سرقت، راموس و همسرش در منزل حضور نداشتند و فرزندانشان به همراه پرستارها در خانه بوده اند. راموس در زمان سرقت در بازی سویا و لانس در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشت در حالی که چهار فرزندش در خانه بودند. 

نشریه ال موندو گزارش داده است که مجموع اقلام سرقت شده از سرجیو راموس 350 هزار یورو ارزش داشته است. جواهرات، سه ساعت قیمتی با برند پتک فیلیپ با ارزش تقریبی ار هکدام 200 هزار یورو، پنج گردنبند طلا به ارزش ده هزار یورو و سه انگشتر به ارزش پنج هزار یورو برخی از اقلام سرقت شده هستند.

سارقان همچنین به اتاق خواب راموس رفته و همسرش رفته اند و برخی لباس های قیمتی آنها به ارزش 80 هزار یورو را به سرقت برده اند: پیراهن، شلوار، کت، کفش یا کتانی های قیمتی. آنها همچنین پنج کیف برند "لویی ویتون" به ارزش 20 هزار یورو و چهار ساک با همین برند با ارزش 25 هزار یورو را به سرقت برده اند. سارقان همچنین پانزده هزار یورو پول نقد را هم برداشته اند.

بررسی های امنیتی نشان می دهند که سارقان از طریق پشت بام وارد عمارت شده اند و از آن جا وارد بالکن شده اند و خودشان را به اتاق خواب رسانده اند.

4125