واکنش بنزما به کاندید شدن عربستان برای میزبانی جام جهانی 2034

واکنش بنزما به کاندید شدن عربستان برای میزبانی جام جهانی 2034

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته پس از این که فیفا میزبان های جام جهانی 2030 را معرفی کرد، فدراسیون فوتبال عربستان به طور رسمی اعلام کرد که برای میزبانی جام جهانی 2034 کاندید شده است.

به گزارش فوتبالی ، جام جهانی 2030 قرار است در کشور های اسپانیا، پرتغال و مراکش برگزار شود و از سوی دیگر کشور های آرژانتین، اروگوئه و پاراگوئه در افتتاحیه بازی ها میزبانی خواهند کرد. عربستانی ها امید زیادی دارند که بتوانند میزبان بازی های جام جهانی 2034 شوند.

کریم بنزما، مهاجم فرانسوی الاتحاد عربستان در واکنش به خبر کاندید شدن عربستان سعودی برای میزبانی جام جهانی 2034، با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توییتر نوشت:" خبر فوق العاده ای است. آینده روشن است. تبریک به تمام دوستانم در عربستان و همچنین تمام هواداران فوتبال در عربستان بابت این اتفاق. من می دانم که شما چقدر فوتبال را دوست دارید و چقدر برای شما معنا دارد. یک جام جهانی فوق العاده پیش رو خواهد بود."

در هر صورت فعلا عربستان سعودی خودش را به عنوان کاندید معرفی کرده است و باید دید که در نهایت نظر نهایی و رای نهایی فیفا درباره جام جهانی 2034 و میزبان آن به چه صورت خواهد بود.

1471