عکس؛ خوشحالی اسطوره رئال مادرید پس از صعود به فینال کوپا لیبرتادورس

عکس؛ خوشحالی اسطوره رئال مادرید پس از صعود به فینال کوپا لیبرتادورس

پایگاه خبری فوتبالی - بامداد امروز دور برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت های کوپا لیبرتادورس برگزار شد و تیم فلومیننزه برزیل به مصاف تیم اینترناسیونال برزیل رفت.

به گزارش فوتبالی ، بازی رفت نیمه نهایی با تساوی دو بر دو به پایان رسیده بود و اکنون همه چیز به بازی برگشت کشیده شده بود. در بازی برگشت فلومیننزه موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و در مجموع با نتیجه چهار بر سه حریف خود را شکست دهد و راهی دیدار فینال این فصل از رقابت های کوپا لیبرتادورس شود.

مارسلو ویرا، اسطوره و مدافع چپ برزیلی سابق رئال مادرید، در این بازی به طور کامل درون ترکیب تیمش حضور داشت و تعویض هم نشد تا در صعود تیمش به فینال کوپا لیبرتادورس یا به زبان عامیانه لیگ قهرمانان آمریکای جنوبی، تاثیر قابل توجهی داشته باشد.

مارسلو پس از قطعی شدن صعود تیمش به فینال، خوشحالی جالب توجهی داشت. او زمانی که در رئال مادرید توپ می زد، پنج بار قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شده است و اکنون می خواهد با فلومیننزه قهرمانی در رقابت های کوپا لیبرتادورس را تجربه کند.

رقیب فلومیننزه در فینال هنوز به طور دقیق مشخص نشده است اما یکی از تیم های پالمیراس یا بوکا جونیورز خواهد بود. فینال کوپا لیبرتادورس سیزدهم آبان ماه برگزار می شود.

1471