دیوید بکهام و اعتراف به اختلال وسواس OCD

دیوید بکهام و اعتراف به اختلال وسواس OCD

پایگاه خبری فوتبالی- دیوید بکهام  در مستندی جدیددر مورد اختلالات وسواسی خود صحبت کرده است  می گوید که یک هفته قبل لباس هایی را برای مراسم مختلف مرتب می کند.

به گزارش فوتبالی ، کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس در بخشی از مستند جدیدش کمد لباس خود را باز می کند و لباس هایی را که باید به خوبی تا شده باشند به نمایش می گذارد. این اسطوره ۴۸ ساله که در دوران بازیگری درخشان خود به سانترهای طلایی شناخته می شد، همچنین اعتراف کرده که بعد از اینکه همه به رختخواب می روند بیدار می ماند تا بتواند خانه را به شکلی که دوست دارد مرتب کند. او که پدر چهار فرزند است در قسمت پایانی سریال شبکه نتفلیکس خود با عنوان بکهام درباره واقعیت اختلال وسواس فکری اجباری خود از جمله یک یخچال حتی بدون یک لک صحبت می کند. در این مستند یک کلیپ قدیمی هم از بکهام در دوران نوجوانی در یک اتاق خواب تمیز نشان داده می شود. بکهام جوان در این بخش می گوید: " من از یک اتاق نامرتب متنفرم. همه چیز باید کاملا منظم باشد از ژاکت، پیراهن جین، پیراهن و سپس از کت، و حتی  تیشرت، جوراب ها و لباس زیر و در نهایت کت و شلوار که همه باید به ردیف چیده شده باشند."

او با اشاره به ریل زیر پنجره، اعتراف می کند که برخی از اختلالات او جدیدا شدیدتر شده است. او می‌گوید: "اینها لباس‌های من برای بقیه هفته هستند، من لباس هفته‌ام را از قبل آماده می‌کنم. این عادت سال های طولانی من است." فیشر استیونز کارگردان برنده اسکار بکهام از او می پرسد: "آیا این یک وسواس جدید است؟" او پس از باز کردن کشوی شلوارش و مشاهده اینکه آویزها به طور جزئی کج شده اند، به طور قابل توجهی عقب می نشیند. او می گوید: "آیا کسی اینجا بوده است." هافبک سابق منچستریونایتد که معروف است پس از تمرین برای مرتب کردن کمد خپد در الدترافورد از تمرین ضربات ایستگاهی خود عقب ماند، قبلا گفته بود: "من به این اختلال وسواس فکری اجباری مبتلا شده ام که در آن باید همه چیز را در یک خط مستقیم داشته باشم یا همه چیز باید جفت باشد." 

۱۰۰۹