مهاجم الاتحاد راهی تاتنهام می‌شود؟

مهاجم الاتحاد راهی تاتنهام می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - ژوتا ستاره پرتغالی الاتحاد با شایعاتی در مورد انتقال به لیگ برتر انگلیس مواجه شده است.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن 24 ساله در تابستان گذشته با 25 میلیون پوند از لیگ اسکاتلند راهی الاتحاد شو به گران ترین بازیکن تاریخ این باشگاه تبدیل شد. این بازیکن به بازیکنانی نظیر کریم بنزما و انگولو کانته ملحق شد. ژوتا در فصل گذشته با ثبت پانزده گل در سلتیک عملکرد خوبی از خود ارائه داده بود.

گفته می شود که هواداران الاتحاد از خرید ژوتا توسط مدیران تیمشان راضی نبودند و انتظار داشتند که بازیکن نامدارتری به جای او خریده شود. در حقیقت نونو اسپیریتو در بسیاری از بازیها این بازیکن را از لیست تیمش کنار گذاشته است. 

یکی از گزینه ها این است که ژوتا در زمستان از الاتحاد جدا شود و به فوتبال اروپا برگردد. سایت 90min گزارش داده است که اگر الاتحاد اجازه جدایی رایگان را به ژوتا بدهد، این بازیکن ممکن است که راهی تاتنهام شود.  این وینگر زیر نظر پوستکوگلو در سلتیک کار کرده و مربی استرالیایی به خوبی او را می شناسد و از خریدنش استقبال می کند. البته الاتحاد ترجیح می دهد که این انتقال رایگان نباشد تا بخشی از هزینه ای که برای او داشتند، جبران شود. گفته می شود که برنتفورد، کریستال پالاس، اورتون، فولام و وستهام نیز به خرید ژوتا علاقمند هستند.

4125