شکست فاینورد مقابل اتلتیکومادرید در حضور ۱۸ دقیقه‌ای جهانبخش

شکست فاینورد مقابل اتلتیکومادرید در حضور ۱۸ دقیقه‌ای جهانبخش

پایگاه خبری فوتبالی - تیم تحت‌هدایت آرنه اشلوت در دومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مغلوب اتلتیکومادرید شد.

به گزارش فوتبالی، دور دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 20:30 امشب (چهارشنبه - به وقت تهران) با برگزاری دو دیدار همزمان پیگیری شد که در مهمترین دیدار اتلتیکومادرید در ورزشگاه متروپولیتانوی شهر مادرید پذیرای فاینورد بود و در نهایت موفق به کسب برتری 3 بر 2 شد.
فاینورد در این دیدار ابتدا با گل به خودی دقیقه 7 ماریو هرموسو در نتیجه پیش افتاد، اما پنج دقیقه بعد آلوارو موراتا نتیجه را به تساوی کشاند. در ادامه دیوید هانکو موفق شد در دقیقه 34 بار دیگر نماینده هلند را پیش بیندازد، اما اتلتیکو در دقیقه 3+45 توسط آنتوان گزیزمان به گل تساوی رسید تا بازنده به رختکن نرود.

شاگردان دیه‌گو سیمئونه نیمه دوم را هم خوب آغاز کردند و خیلی سریع به گل سوم خود را رسیدند و موراتا در دقیقه 47 گل دوم خود و گل سوم تیمش را به ثمر رساند و روخی‌بلانکو در نهایت با حفظ برتری‌اش اولین بردش در فصل جاری لیگ قهرمانان را کسب کرد و صدر جدول رده‌بندی گروه E را از آن خود کرد.

علیرضا جهانبخش که در بازی قبل مقابل سلتیک موفق به گلزنی برای فاینورد شده بود، در این دیدار در دقیقه 78 به جای رامیز زروکی وارد زمین شد، اما در نهایت در حضور 18 دقیقه‌ای‌اش (با احتساب وقت‌های اضافه) نتوانست به هم‌تیمی‌های خود برای فرار از این شکست خارج از خانه کمک کند.

در بازی همزمان و در گروه H هم شاختار دونتسک اوکراین به برتری 3 بر 2 در خانه آنتورپ دست یافت. برای نماینده اوکراین در این دیدار دانیلو سیکان (48 و 76) و یاروسلاو راکیتسکی (71) گلزنی کردند و آنتورپ هم توسط آربنور مویا (3) و میشل آنگه بالیکویشا (33) به گل رسید.

شاختار با کسب اولین برد خود در رده سوم جدول رده‌بندی این گروه ایستاد و آنتورپ هم بدون امتیاز در رده پایانی این گروه است.

در ادامه این بازی‌های از ساعت 22:30 امشب به وقت تهران دیدارهای همزمانی برگزار می‌شود که در یکی از این بازی‌های پورتو که مهدی طارمی را در اختیار دارد در ورزشگاه دراگائو پذیرای بارسلوناست.

1470