پاکو خمز، رئیس مقتدر اردوی تراکتور

پاکو خمز، رئیس مقتدر اردوی تراکتور

پایگاه خبری فوتبالی - پاکو خمز بدون شک مقتدرترین مرد در اردوی تراکتوری‌هاست.


به گزارش فوتبالی، باوجود شروع بد در ابتدای لیگ برتر و باخت به سپاهان و پرسپولیس و عدم صعود به مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، شرایط برای پاکو خمز با سه برد اقتصادی یک بر صفر بهتر شده و البته وی همانند همیشه حمایت عجیب و غریب طرفداران تراکتور را پشت خود می‌بیند؛ طرفدارانی که معمولاً سخت دیده شده با یک سرمربی اینقدر منعطف و مهربان باشند مخصوصاً اینکه تراکتور با هدایت یک سرمربی سه بازی آخر خود مقابل استقلال، سپاهان و پرسپولیس را باخته باشد.


با همه این تفاسیر و همان‌طور که گفته شد پاکو خمز با اتکا به پشتوانه هواداری و البته قرارداد بلندمدتی که دارد، همه چیز را در اردوی تراکتور تحت کنترل گرفته و حتی از ابراز نظرهای صریح مبنی بر اینکه با نظر مالک باشگاه تراکتور موافق نیست، هیچ ابایی ندارد؛ موردی که کمتر در ساختار باشگاه تراکتور خصوصی در این سال‌ها دیده شده است.


نظرات سرمربی اسپانیایی در ریزترین مباحث ممکن هم قابل اجراست؛ از جمله تعیین زمان تمرینی که انجام تمرین معمولاً در ساعات صبح مورد ترجیح وی است و پاکو کمترین انعطاف را در این موضوع نشان می‌دهد. خمز همچنین این اجازه را دارد که بدون رودربایستی از کوچک‌ترین بازیکن گرفته تا بزرگ‌ترین بازیکن در مواقع لازم تشر بزند و به نوعی هیچ‌کس برای وی از مصونیت برخوردار نیست.

با اوصاف ذکر شده می‌توان مدعی شد پاکو خمز به معنای واقعی کلمه رئیسی مقتدر در تیم تراکتور است و این موضوعی است که می‌تواند درنهایت به نفع تی‌تی‌ها باشد و ذهنیت‌ها را نسبت به صندلی لرزان سرمربیگری تراکتور در دوران خصوصی‌سازی تغییر دهد. تصویر منتشره از خمز در تمرین دیروز قابل توجه است؛ جایی که وی از سکویی بالا رفته تا احاطه بیشتری به تمرینات داشته باشد، درست همانند احاطه‌ای که وی بر مسائل غیرفنی تیم هم دارد.

1997