جواب منفی اسطوره رئال مادرید به پیشنهاد باشگاه آلمانی

جواب منفی اسطوره رئال مادرید به پیشنهاد باشگاه آلمانی

پایگاه خبری فوتبالی - رائول گونزالس اسطوره رئال مادرید، پیشنهاد سرمربیگری شالکه را نپذیرفت تا همچنان به کارش در آکادمی رئال ادامه دهد. 

به گزارش فوتبالی، هفته گذشته شالکه یکی از قدیمی ترین باشگاه های آلمان به شمار می رود، توماس رایس را از سمت سرمربیگری اخراج کرد، چون آن ها در حال حاضر در رده شانزدهم بوندس لیگا 2 قرار دارند و از 7 بازی خود، تنها 7 امتیاز کسب کرده اند. فعلاً معدنچی ها بدون سرمربی هستند. 

اما هفته گذشته مدیران شالکه تماسی با رائول گونزالس اسطوره رئال مادرید که سابقه بازی کردن در ورزشگاه گلزنکرشن را در کارنامه دارد، برقرار کردند، اما مهاجم سابق تیم ملی اسپانیا این پیشنهاد را نپذیرفت و به آن ها جواب منفی داد. 

رائول در سال 2010 به صورت رایگان از شالکه به رئال مادرید پیوست و توانست در نود و هفت بازی برای این باشگاه، چهل گل به ثمر برساند. او در فصل اول حضورش در آلمان، شالکه را به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رساند و در سال بعدش آن ها به مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا رسیدند. 

رائول در حال حاضر سرمربی رئال کاستیا است و بنابر آخرین گزارش ها، او ترجیح می دهد به کارش در پایتخت اسپانیا ادامه دهد تا سرمربی شالکه شود.

4416