تمسخر آرسنال توسط هوادارن لانس

تمسخر آرسنال توسط هوادارن لانس

پایگاه خبری فوتبالی- یکی از طرفداران لانس روشی مبتکرانه برای تمسخر هواداران آرسنال در جریان دیدار آنها در لیگ قهرمانان داشت.

به گزارش فوتبالی ، توپچی ها در فرانسه ۲-۱ در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل لانس فرانسه شکست خوردند.در این بازی هوادارن لنس تلاش کرد تا آرسنال را در روی سکوها تضعیف روحیه کنند و به همین دلیل  آنها به طرز عجیبی حریف را در بازی خارج از خانه تمسخر می کردند. دو بخش از هواداران لانس با یک مانع بزرگ در Stade Bollaert-Delelis از هم جدا شده بودند. اتفاق این منجر به عدم هماهنگی بین آنها نشد و یکی از طرفداران وفادار لانس در این بین روشی منحصر به فردی برای تمسخر تیم حریف داشت.او در یک ویدیوی خنده دار، تصویری از نشان تاتنهام رقیب و دشمن همشهری را روی گوشی خود نمایش داد و آن را به هواداران آرسنال نشان داد.

بسیاری در طرفداران افراطی آرسنال که از این اتفاق خشمگین شدند و در شبکه های اجتماعی به این اتفاق واکنش نشان دادند. یکی از آنها گفت: "این توهین اصلا خنده دار نبود." اما در مقابل یکی دیگر از هواداران تاتنهام افزود:" لانس همیشه باشگاه مورد علاقه من در فرانسه خواهد بود." هواداران آرسنال در مقابل پاسخ دادند و گفتند: "باشگاه های کوچک، باشگاه های کوچک را می شناسند." طرفدار دیگر توپچی ها هم توپچی دیگری بنویسد:" باید جدول لیگ 1 فرانسه را به آنها نشان می داد." با این حال، همه چیز فقط به کل کل در شبکه اجتماعی ختم نشد و اتفاقات خارج از زمین باعث شد تا پلیس در بریتانیا تحقیقاتی را پس از حمله چند هوادار آرسنال به هوادارن لانس قبل از شروع بازی را آغاز کند. در این حملات چند هوادار لنس مصدوم شدند که چند نفر نیاز به مراقبت های پزشکی در محل داشتند.

۱۰۰۹