هواداران اینتر برای هو کردن لوکاکو 50 هزار سوت می‌خرند!

هواداران اینتر برای هو کردن لوکاکو 50 هزار سوت می‌خرند!

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که هواداران اینتر به طور عمیق و جدی از روملو لوکاکو نفرت دارند و می خواهند در بازی میان آ اس رم و اینتر، صدای این نفرت را به گوش بازیکن بلژیکی برسانند.

به گزارش فوتبالی ، شیوه جدایی روملو لوکاکو از اینتر و رفتن او به رم مورد پسند هواداران اینتر نبوده است. این مهاجم بلژیکی بین سال های 2019 تا 2021 در اینتر توپ می زد و پس از آن راهی چلسی شد و دوباره در فصل قبل یعنی فصل 2022/23 به طور قرضی در اینتر حضور داشت. عملکرد او در اینتر چندان جالب نبود و در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی فرصت سوزی هایی کلیدی داشت.

لوکاکو پس از پایان فصل ابتدا مذاکراتی با یوونتوس داشت و سپس هم پس از این که با یووه به توافق نرسید، به طور قرضی از چلسی راهی رم شد. در حقیقت لوکاکو پس از اینتر به سراغ رقبای نراتزوری ها رفته است و این قضیه اینتری ها را عصبانی کرده است.

گروه های هواداری اینتر اعلام کرده اند که برای بازی اینتر و رم در ورزشگاه سن سیرو که قرار است در هفته دهم از رقابت های سری آ ایتالیا برگزار شود، 50 هزار سوت خریداری خواهند کرد و یکصدا بر علیه لوکاکو سوت می زنند و او را هو خواهند کرد.

1470