پاتریس اورا و تمجید از رونالدو و فرگوسن

پاتریس اورا و تمجید از رونالدو و فرگوسن

پایگاه خبری فوتبالی- پاتریس اورا درمورد دوران حضور خود در منچستریونایتد زیر نظر الکس فرگوسن مصاحبه جالبی انجام داده است.

به گزارش فوتبالی ، پاتریس اورا بازیکن فرانسوی پیشین شیاطین سرخ در مورد کریستیانو رونالدو همبازی پیشین خود گفت: " او واقعا مثل یک آدم ماشینی بود، وقتی اولین بار فردیناند با رونالدو تنیس روی میز بازی می‌کرد ریو رونالدو را شکست داد و ما همگی جیغ کشیدیم و کریس واقعا ناراحت بود و به پسرعموی خود گفته بود تا برای او یک میز پینگ‌پنگ بخرد. اون پس از چند روز تمرین دوباره با ریو بازی کرد و او را شکست داد مثل بازی های فدرر و نادال در رقابت های تنیس که اگر بازی از تلویزیون پخش می شد رکورد عجیبی را ثبت می کرد."

پاتریس اورا در مورد الکس فرگوسن اضافه کرد: "فرگوسن قبل از فینال چمپیونزلیگ ۲۰۰۸ در رختکن داد می زد که نباید از چیزی ترس داشته باشید چون ما از همین حالا هم یک برنده هستیم. رییس به من اشاره کرد و گفت پاتریس هزینه زندگی ۲۴ خواهر و برادر خود رو پرداخت می کند، وین رونی از یک محله فقیرنشین در بندر لیورپول به اینجا رسید و پارک جی سونگ از کره جنوبی به اینجا آمده است. ما از لحاظ فرهنگی باهم فرق میکنیم ولی همیشه مثل یک تیم باقی می مانیم."

۱۰۰۹