بحث درباره رفتار فوق‌ستاره‌ها در ایران؛ نیمار خاکی‌تر از رونالدو بود

بحث درباره رفتار فوق‌ستاره‌ها در ایران؛ نیمار خاکی‌تر از رونالدو بود

پایگاه خبری فوتبالی – کاربران ایرانی در فضای مجازی دست به مقایسه رفتارهای رونالدو و نیمار در ایران زده‌اند.

به گزارش فوتبالی، با حضور باشگاه الهلال عربستان در ایران برای بازی با نساجی مازندران، پای فوق ستاره‌ای مثل نیمار جونیور هم به تهران باز شد. در کنار نیمار البته ستاره‌هایی مثل کالیدو کولیبالی، الکساندر میتروویچ و مالکوم هم در ورزشگاه آزادی بازی کردند اما نیمار به شکل ویژه‌ای مورد توجه فوتبالدوستان ایرانی قرار گرفت.

فوتبالیست معروف و پرحاشیه برزیلی اخیرا رکورد بیشترین گل برای تیم ملی برزیل را شکست و از «پله» افسانه‌ای پیشی گرفت. حضور احتمالی نیمار در ایران برای بازی با نساجی در ماه گذشته فضای رسانه‌ای ایران را تحت تاثیر قرار داد.

البته حجم توجهات و حاشیه‌های مربوط به نیمار به اندازه حضور کریستیانو رونالدو در ایران نبود. اما به نظر می‌رسد نیمار احساسات مثبت بیشتری را نزد فوتبالدوستان ایرانی برانگیخته است.

البته رونالدو در ماجرای ملاقات با کودکی که برای دیدن فوق ستاره پرتغالی بی‌تابی می‌کرد و در داستان ملاقات با فاطمه حمامی، سنگ تمام گذاشت و رفتارهای انساندوستانه‌ای از خودش نشان داد. اما ماجرای نیمار متفاوت بود. خیلی‌ها تائید کرده‌اند که او در مدت کوتاهی که در ایران حضور داشت رفتار مهربانانه‌تری داشت و به قول ایرانی‌ها خیلی «خاکی» و «خودمانی» برخورد می‌کرد. 

برای او ماجراهایی مثل کودک هوادار و فاطمه حمامی پیش نیامد. در واقع برای دیدن نیمار و عکس گرفتن با او نیازی به هماهنگی و اجازه گرفتن نبود. او خیلی راحت با هر کسی که تقاضای عکس گرفتن داشت عکس انداخت و پیراهن‌های هوادارانش را امضا کرد.

او حتی بعد از گلی که در ورزشگاه آزادی به نساجی زد هم توسط عده‌ای از هواداران تشویق شد و البته برای کسانی او را حمایت و تشویق کردند دست هم تکان داد. حالا این بحث در فضای مجازی پیش آمده و کاربرانِ فوتبالی، در این زمینه نیمار را بهتر از رونالدو ارزیابی کرده‌اند. البته برخی هم موضوع را با پرتغالی بودنِ رونالدو و برزیلی بودنِ نیمار مرتبط دانسته‌اند.

1359