درخواست جنجالی کلوپ در مورد بازی لیورپول و تاتنهام

درخواست جنجالی کلوپ در مورد بازی لیورپول و تاتنهام

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ سرمربی لیورپول از مقامات لیگ انگلیس خواست تا بازی این تیم و تاتنهام هاتسپر را تکرار کنند چرا که با اعلام کمیته داوران، گل سالم لوئیز دیاز کلمبیایی در این بازی با خطای انسانی، مردود شده است.

به گزارش فوتبالی، داوران در اتاق داور ویدیویی به اشتباه گل بازیکن کلمبیایی را مردود کردند. بعد از بازی مشخص شده است که داور ویدیویی مرتکب خطای انسانی شده و گل سالم را مردود اعلام کرده است. کلوپ روز جمعه در کنفرانس مطبوعاتی گفت:" تصمیم داوران عمدی نبوده است و نباید این را فراموش کنیم. این یک اشتباه واضح و مشخص بوده است اما فکر می کنم که باید راهکاری ایجاد شود. فکر می کنم که بازی باید تکرار شود هر چند که قطعا این اتفاق رخ نخواهد داد." 

در حقیقت لیگ انگلیس و کمیته داوران این کشور روز سه شنبه فایل صوتی صحبت ها در اتاق داور ویدیویی در زمان مردود شدن گل دیاز را منتشر کرده است. کلوپ در این باره گفت :" این فایل صوتی چیزی را عوض نمی کند چرا که برایم اهمیت چندانی نداشت که در آن جا چه اتفاقی افتاده است. نتیجه اش را دیدم و گل سالم مردود شد. از آنها به هیچ وجه عصبانی نیستم. نیازی نیست که با آنها برخوردی صورت بگیرد. منتظر یک اشتباه شده اند و مطمئنا خودشان هم از این بابت حس وحشتناکی دارند."