عذرخواهی هواداران منچستریونایتد از دخیا پس از فصل فاجعه‌بار اونانا

عذرخواهی هواداران منچستریونایتد از دخیا پس از فصل فاجعه‌بار اونانا

پایگاه خبری فوتبالی - پنجمین شکست منچستریونایتد در هفت بازی اخیر باعث شده تا داوید دخیا به بحث داغ شبکه های اجتماعی تبدیل شود.

به گزارش فوتبالی، تیم اریک تن هاگ در مقابل گالاتاسرای شکست خورد تا با ثبت صفر امتیاز از دو بازی آغازین خود در لیگ قهرمانان اروپا، صعود از مرحله گروهی را در خطر ببیند.آندره اونانا، رافائل واران، سفیان امرابات و کاسمیرو شب گذشته نمایش ضعیفی داشتند و از عوامل اصلی شکست تیم تن هاگ بودند. در حقیقت کاسمیرو در دقیقه 77 به علت خطا روی مرتنس به حریف پنالتی داد و کارت زرد دوم را دریافت کرد که روی این صحنه، اونانا جایگیری اشتباهی داشت. 

آندره اونانا دروازه بان کامرونی و گرانقیمت منچستریونایتد همچون بقیه لحظات فصل در مقابل گالاتاسرای هم نمایش ضعیفی داشت تا هواداران شیاطین سرخ یاد داوید دخیا بیافتند. 

یک هوادار نوشته است :" داوید دخیا لایق مجسمه ای در خارج از اولدترافورد است چرا که بارها و بارها تیم را نجات داد." و دیگری نوشته است:" داوید دخیا، از جانب هواداران منچستریونایتد از تو عذرخواهی می کنم. ما را ببخش." دیگری نوشته است:" اگر تن هاگ ادعا می کند که بی رحم است و می تواند اسطوره هایی نظیر ورنالدو و دخیا را از باشگاه بیرون کند، باید این شهامت را داشته باشد تا اونانا را در بازیهای بعدی نیمکت نشین کند. به اندازه کافی بازیهایش را دیده ایم." دیگری نوشته است :" بیرون کردن دخیا و هندرسون و خرید اونانا و باییندیر شاید بزرگترین اشتباه تاریخ منچستریونایتد باشد."

دخیا پس از ترک منچستریونایتد همچنان بدون تیم است. او پس از دوازده سال اولدترافورد را ترک کرد.

4125