بدشانسی حسینی؛ آلوز آماده بازی شد

بدشانسی حسینی؛ آلوز آماده بازی شد

پایگاه خبری فوتبالی - ریکاردو آلوز با پشت سر گذاشتن مصدومیت جزئی خود مشکلی بابت همراهی تیمش مقابل آلومینیوم اراک نخواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، ریکاردو آلوز ستاره پرتغالی تراکتور که دوباره پایش به گلسازی باز شده و در دو دیدار اخیر تی‌تی‌ها دو پاس گل سه امتیازی برای گوستاوو واگنین و عارف آقاسی ارسال کرده است، در بازی با هوادار دچار مصدومیتی جزئی شد.

ریکی که به نظر می‌رسید یک هفته دور از میادین باشد، باتوجه به تعویق مسابقات هفته ششم از این فرصت ایجاد شده استفاده کرد تا روند درمان خود را کامل پشت سر بگذارد و حالا هم با تیم اصلی در حال تمرینات گروهی است تا مشخص شود مشکلی برای بازی در دیدار با آلومینیوم اراک در هفته هفتم ندارد.

تعویقی که اگرچه به نفع ریکاردو آلوز بوده و البته پرشورها را هم خوشحال کرده ولی یک نوع بدشانسی برای سیدمهدی حسینی است. حسینی که این فصل به تراکتور پیوسته طبق شنیده‌ها یکی از آماده‌ترین بازیکنان در تمرینات پرفشار پاکو خمز است ولی پشت خط گوستاوو و آلوز مانده و علی‌رغم درخشش در دقایقی که بازی کرده، اولویت پاکو خمز برای بازی کردن نیست.

درحالی که هافبک سابق مس رفسنجان می‌توانست در هفته ششم باتوجه به آسیب‌دیدگی جزئی آلوز به میدان برود، با تعویق بازی‌ها و آماده شدن ریکاردو آلوز به نظر باز هم شانس کمتری برای بازی کردن در ترکیب ابتدایی خمز خواهد داشت.

1997