پیرلو در آستانه اخراج از سمپدوریا

پیرلو در آستانه اخراج از سمپدوریا

پایگاه خبری فوتبالی- آندره آ پیرلو اسطوره فوتبال ایتالیا در آستانه اخراج از سمپدوریا قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، قهرمان سابق سری آ فصل گذشته به سری B سقوط کرد و اکنون در خطر سقوط به سری C قرار دارد. مالک سابق لیدز آندره آ رادریزانی نماینده بخشی از کنسرسیومی شد که باشگاه را در ماه می خریداری کرد، اما روسای جدید نتوانستند اوضاع را تغییر دهند. آندره آ پیرلو در ماه ژوئن به عنوان سرمربی تیم منصوب شد، اما از آن زمان تاکنون سمپدوریا تنها به یک برد در لیگ سری B رسیده است و این تیم اکنون در رده نوزدهم جدول رقابت های سری B قرار دارد. طبق گزارش Calciomercato، پیرلو در نتیجه این اتفاق در آستانه اخراج است با این حال، باشگاه قصد دارد حداقل تا بازی بعدی خود مقابل آسکولی در این آخر هفته به او فرصت دهد.

هواداران سمپدوریا در جریان باخت این باشگاه مقابل کاتانزارو در روز یکشنبه شروع به اعتراض کردند. پیرلو بعد از این شکست گفت: "بعد از هر شکست اظهار نظر در مورد این نوع باخت ها سخت است. ما ابتدا پیش افتاده بودیم، اما آنها از بلاتکلیفی دفاعی ما توانستند با یک گل در نیمه اول به تساوی برسند. همه چیز سخت است، اما ما باید به دنبال حقایق باشیم، می دانیم که این لحظه ها گذرا است."

پیرلو قبل از اینکه سرمربی شود برای برشا، اینترمیلان، آث میلان و یوونتوس بازی می کرد و سپس در نیویورک سیتی بازنشسته شد. او همچنین 116 بازی برای تیم ملی ایتالیا انجام داد.

1009