زامهران: مربیان از تعطیلی لیگ برتر ناراضی نیستند!

زامهران: مربیان از تعطیلی لیگ برتر ناراضی نیستند!

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکن تیم نساجی گفت: زیرساخت نداریم، امکانات ریکاوری نداریم و به همین دلیل مربیان هم شاید از تعطیلی لیگ ناراضی نباشند.

به گزارش فوتبالی، حسین زامهران پس از شکست 3 بر صفر مقابل الهلال عربستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از قبل می‌دانستیم بازی سختی داریم.  بعد از گل اول الهلال اگر خوش‌شانس بودیم می‌توانستیم به بازی برگردیم و اگر توپ‌مان گل می‌شد شرایط فرق می‌کرد. اما مشخص است مقابل تیم پرستاره‌ای مثل الهلال اگر تمرکز نداشته باشید و غفلت کنید بازنده می‌شوید. امیدوارم در بازی‌های بعدی‌مان جبران کنیم. از هواداران‌مان تشکر می‌کنیم. امیدوارم بتوانیم در بازی‌های بعدی جبران کنیم که این همه راه آمدند. 

وی در مورد وضعیت چمن ورزشگاه آزادی گفت: فکر می‌کنم چمن از بازی پرسپولیس و النصر بهتر بود. اما ورزشگاه آزادی باید چمنش بهتر از این باشد. 

زامهران در مورد اینکه تعطیلی لیگ چقدر در این مورد تأثیرگذار بود، عنوان کرد: تأثیرگذار است. بازی‌های دوستانه با بازی‌های رسمی خیلی متفاوت است.به جز بحث تعطیلی به خاطر تیم امید باید بگویم زیرساخت نداریم، امکانات ریکاوری نداریم. باعث می‌شود که مربیان هم شاید از تعطیلی ناراضی نباشند. چون شرایط ریکاوری در فوتبال ایران ضعیف است به همین دلیل زیاد از این تعطیلی لیگ ناراضی نیستند.

1470