بازیکن نساجی: هنگ کنگ هم در فوتبال از ما با برنامه تر است

بازیکن نساجی: هنگ کنگ هم در فوتبال از ما با برنامه تر است

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکن نساجی گفت: بگذارید واقعی با هم صحبت کنیم. مسیر موفقیت کاملاً مشخص است، باید برنامه داشته باشیم.

به گزارش فوتبالی، احمد موسوی پس از شکست 3 بر صفر مقابل الهلال عربستان اظهار داشت: آنها بهتر بودند و پیروز شدند. صحبتی ندارم. سؤال بعدی لطفاً. خوب بازی کردند، گل زدن، گل نخوردن، همه بازیکنان ما هم تلاش کردند. 

وی در مورد اینکه چقدر دوست داشتید این بازی در ورزشگاه وطنی قائمشهر برگزار می‌شد، گفت: اصلاً به خاطر همین ماندم تا با شما صحبت کنم. حیف است. البته همه ما ایرانی هستیم ولی دوست داشتم این بازی ورزشگاه قائمشهر برگزار می‌شد. البته هواداران ما به آزادی آمدند بودند و سنگ تمام گذاشتند. دست‌شان را می‌بوسیم. اما جای تأسف دارد که در شهر خودمان در آسیا یا حتی لیگ خودمان بازی در شهر خودمان بازی کنیم. 

موسوی در مورد اینکه می‌توانید از گروه صعود کنید، گفت: بگذارید واقعی با هم صحبت کنیم. مسیر موفقیت کاملاً مشخص است. اگر ما 3 بر صف رهم می‌بردیم مسیر موفقیت کاملاً مشخص است. باید برنامه داشته باشیم. شاید یک یا دو بازی نتیجه بگیرید. ما شرایط‌مان خوب است در لیگ هم بازی می‌کنیم اما در مورد فوتبال‌مان صحبت می‌کنم برنامه‌ریزی نداریم. ما امیدهای‌مان هم به هنگ‌کنگ باخت شاید هنگ‌کنگ هم از ما بیشتر برنامه داشته باشد ما بی‌برنامه هستیم و آنها برنامه دارند. شاید یک بازی نتیجه بگیریم. فقط باعث می‌شود که بگوییم می‌فهمیم می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم اما موفقیت پلن و سخت‌افزار می‌خواهد اما ما کاملاً عقبیم در این مسائل.

1470