نگرانی بزرگ؛ کابوس زمین‌های ناهموار در انتظار پرسپولیس

نگرانی بزرگ؛ کابوس زمین‌های ناهموار در انتظار پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی – تقریبا چمن همه ورزشگاه‌های ایران کیفیت پایینی دارند و با توجه به نمایش در زمین خوب الدحیل، پرسپولیسی‌ها نگران ادامه لیگ و بازی در استادیوم‌های ایران هستند.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس دوشنبه شب موفق شد در استادیوم «عبدالله بن خلیفه» شهر دوحه تیم الدحیل را شکست بدهد. به جز نمایش بی‌نقص بازیکنان پرسپولیس و هدایت درست یحیی گل‌محمدی، کارشناسان کیفیت عالی زمین چمن ورزشگاه را هم در پیروزی پرسپولیس موثر دانستند.

بعد از بازی تقریبا هر کدام از مربیان و بازیکنان پرسپولیس که مصاحبه کردند، به نقش زمین چمن خوب ورزشگاه الدحیل در نمایش خوب‌شان اشاره کردند. آنها با یادآوری کیفیت پایین زمین چمن ورزشگاه آزادی گفتند که اگر زمین آزادی هم کیفیت خوبی داشت النصر را هم شکست می‌دادند.

پرسپولیسی‌ها به قدری از زمین ورزشگاه «عبدالله بن خلیفه» راضی بودند که با تصمیم یحیی پس از سوت پایان مسابقه مدت بیشتری در زمین ماندند و کار ریکاوری را انجام دادند.

حالا کاروان پرسپولیس قرار است ظرف ساعات آینده به تهران برگردد تا مسابقات داخلی‌اش در لیگ برتر را برگزار کند. اما مربیان و بازیکنان پرسپولیس از همین حالا نگران کیفیت زمین‌های ورزشگاه‌های ایران هستند. 

اولین بازی پرسپولیس پس از بازگشت از قطر در ورزشگاه آزادی و مقابل گل‌گهر سیرجان برگزار خواهد شد که کیفیت نامطلوبش برای همه مشخص است. پس از آن هم در همین ورزشگاه میزبان استقلال تاجیکستان خواهد بود! 

پس از این بازی پرسپولیس باید به بندر انزلی برود تا مقابل ملوان بازی کند. شاید کیفیت زمین چمن ملوان بهتر از چمن آزادی باشد اما ایده‌آل هم نیست. بعد از بازی با ملوان هم پرسپولیس باید به ازبکستان سفر کند تا در زمین چمن مصنوعی شهر دوشنبه با استقلال این شهر بازی کند.

بازی دوشنبه شب نشان داد که پرسپولیسی‌ها بی‌جهت از کیفیت پایین چمن آزادی گله‌مند نبودند و اگر زمین چمن خوب نباشد کیفیت بازی این تیم پایین می‌آید. حالا پرسپولیسی‌ها نگران بازی‌های آینده‌شان در لیگ برتر هستند. چرا که تقریبا چمن همه ورزشگاه‌های ایران کیفیت پایینی دارند و این می‌‌تواند یک کابوس بزرگ برای تیم یحیی گل‌محمدی باشد.

1359