اولین پیراهنی که «مسی ژاپنی» در کودکی خرید

اولین پیراهنی که «مسی ژاپنی» در کودکی خرید

پایگاه خبری فوتبالی - تاکفوسا کوبو بازیکن ژاپنی که تجربه حضور در رئال مادرید و بارسلونا را در کارنامه خود دارد، فصل درخشانی در باشگاه سوسیه داد داشته است.

به گزارش فوتبالی، درخشش کوبو باعث شد تا "یوفا تی وی" با او گفتگویی او داشته باشد. تاکه در این مصاحبه گفت که زبان ژاپنی عملا به زبان مادری او تبدیل شده است و اگر بخواهد یک عبارت اسپانیایی را انتخاب کند، عبارت "واموس" به معنی "به پیش" را انتخاب می کند

کوبو در مورد اسطوره های کودکی خود نیز صحبت کرد:" وقتی بچه بودم، همیشه رونالدینیو و مسی را تحسین می کردم. اولین پیراهن فوتبالی که خریدم، پیراهن رونالدینیو در میلان بود. مسی هم خارق العاده است. بعد از آن ویدیوی ضربه ایستگاهی شینسوکه ناکامورا را دیدم. اولین هموطنم در لیگ قهرمانان اروپا نیز کیسوکه هوندا بود."

کوبو گفت که آخرین باری که به کشورش سفر کرده، در پایان فصل گذشته بوده که برای تعطیلات به آن جا رفته و سعی کرده که به نوجوان ها فوتبال یاد بدهد. او همچنین در پاسخ به این سوال که آخرین باری که به خاطر فوتبال گریه کرده، چه زمانی بوده هم گفت:" در المپیک در توکیو بودم. اتفاقات زیادی رخ داد و ما شکست خوردیم."

تاکه گفت که "اونجرز" آخرین فیلمی بوده که دیده است و از فیلم ژاپنی "عشق او، آب حمام را به جوش می آورد" به عنوان فیلم محبوبش اسم برد. او همچنین گفت که والدینش همیشه از او می خواهند که به حریف احترام بگذارد. وی افزود:" به خاطر 99 درصد مسیر فوتبالم باید از والدینم سپاسگزار باشم."

4125