مصدومیت طولانی مدت گریبان چیلول را گرفت

مصدومیت طولانی مدت گریبان چیلول را گرفت

پایگاه خبری فوتبالی- بن چیلول به دلیل مصدومیت همسترینگ تا ماه دسامبر از میادین دور خواهد بود.

به گزارش فوتبالی ، مدافع چپ چلسی این مشکل را در آخرین لحظات پیروزی در جام اتحادیه مقابل برایتون در چهارشنبه گذشته تجربه کرد. به گفته تلگراف، چیلول حداقل هشت هفته غایب خواهد بود و این اتفاق تا را تا ایام کریسمس از میادین دور نگه دارد. البته گفته می شود که میزان دوری او بستگی به
 این موضوع دارد که مراحل اولیه درمان او چگونه طی می شود و‌ حتی این غیبت می تواند طولانی تر باشد. این بازیکن 26 ساله سال گذشته به دلیل مشکل همسترینگ از ترکیب تیم ملی انگلیس در جام جهانی زمستانی دور شد اما در ماه فوریه به بازی برگشت و جای خود را در تیم گرت ساوتگیت باز یافت.

چیلول ماه گذشته در بازی مقدماتی یورو 2024 مقابل اوکراین برای انگلیس بازی کرد اما با غیبت در ادامه رقابت های گروه C روبرو شد. مدافع و کاپیتان دوم چلسی  در مسابقات این فصل  لیگ برتر برای این باشگاه در تمام نوتحی سمت چپ بازی کرده است. مصدومیت او باعث شد چیلول شب گذشته از سفر به ورزشگاه فولام که آبی ها به لطف گل های میخایل مودریک و آرماندو بروخا در نیمه اول 2-0 پیروز شدند، دور بماند.

پوچتینو سرمربی چلسی در این باره گفت:" فکر می کنم این خبر بدی برای ما است. با توجه به چیزی که دکتر به من گفت مصدومیت او طولانی است و به نظر مصدومیت شدیدی است اما باید در چند روز آینده وضعیت را ارزیابی کنیم و دوره غیبت او در ترکیب تیم را ببینیم."

۱۰۰۹