هراس در شهر ناپل پیش از بازی رئال مادرید در مقابل ناپولی

هراس در شهر ناپل پیش از بازی رئال مادرید در مقابل ناپولی

پایگاه خبری فوتبالی- چند ساعت قبل از بازی ناپولی مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، زمین لرزه ای وحشتناک شهر ناپل را لرزاند.

به گزارش فوتبالی ، منطقه آتشفشانی کامپی فلگری ایتالیا روز دوشنبه با لرزه‌هایی متعددی مواجه شد که آخرین مورد از یک رشته زمین لرزه در روزهای اخیر است. زمین لرزه 4 ریشتری که اندکی بعد از ساعت 10 شب رخ داد باعث وحشت مردم محلی شد که به خیابان ها گریختند. به گفته مؤسسه ملی ژئوفیزیک و آتشفشان شناسی (INGV)، کانون زمین لرزه در عمق حدود دو مایلی بین ناپل و پوزوولی واقع شده است. منطقه اطراف آتشفشان Campi Flegrei در روزهای اخیر صحنه افزایش فعالیت های لرزه ای بوده است. هفته گذشته زلزله ای به بزرگی 4.2 ریشتر در این منطقه ثبت شد که قوی ترین زمین لرزه در 40 سال گذشته است.

ماریو دی ویتو، مدیر INGV در این باره هشدار داد: "ممکن است در ساعات آینده لرزش هایی با شدت بیشتری رخ دهد" . این اتفاق در فاصله چند ساعت مانده به دیدار امشب ناپولی و رئال مادرید در ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونا می‌تواند برای هر دو تیم برای کسب صدر جدول گروه C مهم باشد. آنچلوتی که زمانی هدایت ناپولی را برعهده داشت، در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "ما مقابل یکی از بهترین تیم های ایتالیا بازی خواهیم کرد. آنها سال گذشته خیلی خوب کار کردند. این یک بازی کاملا رقابتی و برابر خواهد بود زیرا آنها سطح بالایی دارند."

۱۰۰۹