ادعای جالب توجه ستاره 105 میلیونی آرسنال: می‌توانیم قهرمان چمپیونز لیگ شویم

ادعای جالب توجه ستاره 105 میلیونی آرسنال: می‌توانیم قهرمان چمپیونز لیگ شویم

پایگاه خبری فوتبالی - دکلان رایس ستاره آرسنال معتقد است که این باشگاه ابزار لازم برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را دارد. 

به گزارش فوتبالی، در پنجره نقل و انتقالات تابستانی 2023، آرسنال در جنگ پیشنهادی با منچسترسیتی، توانست دکلان رایس را با رقم 105 میلیون پوند از وستهم یونایتد خریداری کند. توپچی های لندن همراه با تاتنهام، تنها تیم هایی هستند که در این فصل هنوز طعم شکست را نچشیده اند، اما با منچسترسیتی صدرنشین یک امتیاز فاصله دارند.

دکلان رایس در مصاحبه ای با مجله fourfourtwo، راجع به احتمال قهرمانی آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا گفت: "آرسنال در سال 2006 خیلی به عنوان قهرمانی نزدیک شده بود و خیلی خوب می شد اگر می توانست قهرمان شود. در فوتبال باشگاهی، لیگ قهرمانان اروپا مهم ترین تورنمنت است. یک باشگاه مثل آرسنال، لایق قهرمانی در لیگ قهرمانان است و من فکر می کنم که این اتفاق می تواند رخ دهد. نگاهی به اینتر فصل قبل بیاندازید. وقتی کسی انتظارش را نداشت، آن ها توانستند به فینال برسند. مطمئنم که این باشگاه می تواند با بهترین تیم ها رقابت کند و برنده شود. همه چیز به خودمان بستگی دارد. تیم جوان و باکیفیتی داریم."

4416