شوک دوباره به منچستر یونایتد: دوری چند ماهه مدافع آرژانتینی

شوک دوباره به منچستر یونایتد: دوری چند ماهه مدافع آرژانتینی

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاگ، سرمربی منچستر یونایتد، تایید کرد که لیساندرو مارتینز، مدافع آرژانتینی این تیم، به دلیل مصدومیت در پای خود، تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

به گزارش فوتبالی، منچستر یونایتد هفته پیش تایید کرد که مارتینز به دلیل تشدید مصدومیت خود در اواخر فصل گذشته، در بازی مقابل آرسنال، برای مدتی از میادین به دور خواهد بود.

مارتینز در ابتدا در بازی یک چهارم نهایی لیگ اروپا مقابل سویا، این مصدومیت را متحمل شد که پس از آن، مجبور شد تا خود را به تیغ جراحان بسپارد.

روز یکشنبه، گزارش‌هایی منتشر شد که حاکی از دوری 3 ماهه این مدافع آرژانتینی از میادین بود و حالا تن هاگ در کنفرانس خبری بازی تیمش مقابل گالاتاسرای در لیگ قهرمانان اروپا، تایید کرده است که یک عمل جراحی دیگر برای او مورد نیاز است.

تن هاگ در اینباره گفت:" بله، می‌توانم تایید کنم. همانطور که می‌دانید ما مصدومیت‌هایی دیگری را نیز تجربه کرده ایم و همیشه مجبو هستیم تا به عنوان یک تیم با این موضوع کنار بیاییم. او باید قوی بماند. او با این مصدومیت خواهد جنگید، من از این موضوع اطمینان دارم. او شخصیت بزرگی دارد. هنوز فصلی طولانی در پیش داریم و او به آمادگی خواهد رسید. ما باید وظیفه خود را انجام دهیم تا به جایگاه مناسب برسیم، در نتیجه او با بازگشت خود می‌تواند به ما کمک کند و به کیفیت ما اضافه کند."

2102