فوری/ با دستور ناظر AFC بازی سپاهان – الاتحاد لغو شد؛ در انتظار رای کمیته انضباطی AFC

فوری/ با دستور ناظر AFC بازی سپاهان – الاتحاد لغو شد؛ در انتظار رای کمیته انضباطی AFC

پایگاه خبری فوتبالی – مدیران باشگاه الاتحاد عربستان بعد از گرفتن استعلام از ناظر AFC ورزشگاه را ترک کردند.

به گزارش فوتبالی، آنطور که از اصفهان خبر می‌‍رسد، پس از کشمکش‌هایی که بین برگزارکنندگان بازی و میزبان و همچنین ناظر  AFC پیش آمده، در نهایت، ناظر AFC به عنوان مسئول اصلی برگزاری بازی، اعلام کرده که بر اساس پروتکل‌های لیگ قهرمانان آسیا، بازی سپاهان مقابل الاتحاد در ورزشگاه نقش جهان قابلیت برگزاری ندارد و نتیجه این بازی باید توسط کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا مشخص شود.

بعد از اینکه این ماجرا به گوش هواداران حاضر در ورزشگاه رسید، آنها علیه مسئولین برگزاری مسابقه از جمله ناظر AFC شعار دادند.

پس از گذشت 20 دقیقه از زمانی که باید بازی آغاز می‌شد، مدیران باشگاه الاتحاد، دوباره سراغ مسئول برگزاری بازی رفتند و از او استعلام گرفتند. ناظر AFC به آنها گفته ده دقیقه دیگر صبر کنید و در صورتی که شرایط تغییر نکند و پروتکل رعایت نشود، بازی لغو خواهد شد و شما می‌توانید ورزشگاه را ترک کنید. اتفاقی که ساعت 20 رخ داد و کاروان الاتحاد ورزشگاه را به مقصد فرودگاه اصفهان ترک کرد.


پس از آن هم بازیکنان سپاهان وارد زمین شدند و بعد از ادای احترام به هواداران شوکه‌شده، به رختکن رفتند. این حرکت سپاهانی‌ها در راستای اجرای فرآیند لغو بازی صورت گرفت. به این ترتیب بازی رسما لغو شد و حالا باید منتظر تصمیم AFC و کمیته انضباطی این نهاد درباره بازی هستند.

باشگاه سپاهان در اولین اقدام بعد از این اتفاقات ابتدا اعلام کرد با تصمیم داور، بازی لغو شده و سپس بلافاصله از تیم الاتحاد به AFC شکایت کرد. 

1359