ژاکا و رد شایعه فشار همسرش برای بازگشت به بوندس لیگا

ژاکا و رد شایعه فشار همسرش برای بازگشت به بوندس لیگا

پایگاه خبری فوتبالی- گرانیت ژاکا ستاره بایرلورکوزن شایعه فشار همسرش به او برای تصمیم برای ترک آرسنال و بازگشت به بوندسلیگا را رد کرد. 

به گزارش فوتبالی ، گرانیت ژاکا فاش کرد که همسرش لئونیتا لکاج هیچ نقشی در جدایی او از آرسنال برای بازگشت به بوندسلیگا در تابستان گذشته را نداشته است.ژاکا در فصل تابستان پس از هفت سال از آرسنال جدا شد و  به بوندسلیگا و تیم بایر لورکوزن به سرمربیگری ژابی آلونسو پیوست. اسپورت بیلد در جریان انتقال او گزارش داد که همسر این بازیکن، لئونیتا لکاج، نقش مهمی در انتخاب باشگاه بعدی ژاکا داشته است.ژاکا درباره ابن شایعه گفت: "گاهی اوقات گفته می شد که به خاطر همسرم به آلمان باز می گردم و این موضوع واقعیت ندارد و باید بگویم او هم مانند من در لندن بسیار خوشحال بود. من این تصمیم را صرفا به عنوان یک فوتبالیست و ورزشکار گرفتم و خودم به نتیجه رسیدم. باشگاه بایرلورکوزن آلمان تیمی است که برنامه دارد و می خواهد به دوران خوب گذشته برسد. البته این تغییر برای من راحت بود چون  من قبلاً در دوسلدورف زندگی می کردم که نزدیک مونشن گلادباخ است که همسرم هم در آنجا بزرگ شده است. فقط اگر بتوانید هر روز اینجا تمرین کنید و آنجا باشید، می توانید ببینید واقعا چه جوی در آنجا حاکم است.

ژاکا در ادامه افزود : " شما می توانید در آرامش در بایرلورکوزن کار کنید زیرا اینجا هیچ هرج و مرج وجود ندارد و تیم نسبت به باشگاه های دیگر تمرکز بیشتری دارد و این یک مزیت است. برعکس در تیمی مثل آرسنال فشار زیادی وجود دارد. ما در بایرلورکوزن جاه طلبی های زیادی داریم زیرا می دانیم که پتانسیل بالایی در تیم حضور دارد. اگر به همین شکل کار کنیم و توانمان را روی زمین نشان دهیم، می توانیم به چیزی که میخواهیم برسیم." ملی پوش سوئیسی با یک پاس گل در 8 بازی که تا کنون برای باشگاه جدیدش در این فصل انجام داده به تیم خود کمک کرده و نقش کلیدی در کسب صدر جدول بوندسلیگا پس از ۶ بازی اول در بایرلورکوزن داشته است.

۱۰۰۹