فردیناند، مسی را سرسخت‌ترین رقیبش نمی‌داند

فردیناند، مسی را سرسخت‌ترین رقیبش نمی‌داند

پایگاه خبری فوتبالی - ریو فردیناند اسطوره منچستریونایتد در زمان اسم بردن از سرسخت ترین حریفی که در لیگ قهرمانان اروپا مقابلش قرار گرفته، از لیونل مسی اسم نبرد.

به گزارش فوتبالی، مسی به بارسلونا کمک کرد تا چهار بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود. این بازیکن دوران خوشی را در نیوکمپ داشت و در سالهای 2006 ، 2009 ، 2011 و 2015 به قهرمانی اروپا رسید. مسی در سالهای 2009 و 2011 در فینال ها مقابل  منچستریونایتد قرار گرفت و با گلزنی به بارسا کمک کرد تا تیم الکس فرگوسن را شکست بدهد. فردیناند که در هر دو بازی حضور داشت، در زمان انتخاب سرسخت ترین رقیبش در لیگ قهرمانان اروپا از مسی اسم نبرد. 

فردیناند و اوون هارگریوز دو بازیکن اسبق منچستریونایتد در زمان اسم بردن از سخت ترین رقبایشان در لیگ قهرمانان اروپا به زین الدین زیدان و رونالدو نازاریو اشاره کردند. فردیناند گفت:" می دانی که در مورد بازیکنان بزرگ نظیر زیدان چه فکری می کردم؟ آنها حتی از حضور تو باخبر هم نمی شوند. کمی غرور در آن ها وجود دارد و حتی تو را نمی بینند. سبک بازی آنها همین است. " در مورد دنیس برکمپ نیز همین بود. همیشه با خودم فکر می کردم که آنها حتی نمی دانند که من کی هستم (می خندد)."

فردیناند در پاسخ به این پرسش که  آیا هت تریک رونالدو نازاریو در اولدترافورد در سال 2003 را به یاد می َآورد هم گفت:" البته که به یاد می آورم. او یک آدم فضایی دیگر بود. می دانم که این را بارها گفته ام اما اگر دروازه بان دیگری درون دروازه بود، دو تا از گلهایش را می گرفت. فن در سار قطعا دو تا از گلها را می گرفت. البته نمی خواهم چیزی علیه رونالدو بگویم، او بازیکن خارق العاده ایست. همیشه گفته ام که فراتر از هر چیزی خودم را یک طرفدار می دانم. رونالدو نازاریو و زیدان بازیکنانی بودند که در دوران فوتبالم همیشه از آنها الگو می گرفتم و طرفدارشان بودم."

4125