تیم کهکشانی لیگ یک وقت برد هم غر می‌زند!

تیم کهکشانی لیگ یک وقت برد هم غر می‌زند!

پایگاه خبری فوتبالی - خیبر باوجود کسب برتری مقابل چادرملو اردکان باز هم اعتراضات بسیاری به داوری در پایان مسابقه داشت.

به گزارش فوتبالی، خیبر خرم‌آباد را باید به طور قطع یکی از پرستاره‌ترین‌ تیم‌های لیگ یک دانست؛ تیمی که با سرمربیگری رضا مهاجری و مدیرعاملی فراز کمالوند و خرید چندین و چند بازیکن سابقاً لیگ برتری هزینه زیادی برای موفقیت در لیگ یک و صعود به لیگ برتر داشته است.

سبزپوشان لرستانی که شروع خوبی در مسابقات لیگ آزادگان نداشتند، توانستند با کسب دو‌ برد پیاپی ۹ امتیازی شده و به بالای جدول صعود کنند. با این حال اعتراض به داوری، بخش جدانشدنی این تیم متمول لیگ یکی در هفته‌های اخیر بوده است.

خیبر که معتقد است اشتباهات داوری زیادی علیه تیم خود در هفته‌های گذشته انجام شده، حتی پس از برد برابر چادرملو اردکان در دیداری خارج از خانه هم به داور اعتراضات بسیاری داشت و فراز کمالوند حتی پس از اتمام بازی با دبیر هیات فوتبال استان یزد هم درگیری لفظی پیدا کرد. این درحالی است که مدیرعامل خیبر در تبریز هم پس از پایان بازی با مس سونگون به شدت عصبانی بود و به دنبال این بود تا با داور روبه‌رو شود و صحبت کند.

رسانه رسمی تیم لرستانی هم اعتراض خود را حتی پس از کسب سه امتیاز شیرین پنهان نکرده و با انتشار ویدیویی در این رابطه چنین نوشته است: «هر چند بردی دلچسب و سه امتیاز ارزشمند را کسب کردیم، اما نمی‌توانیم از اشتباهات پیاپی داوری علیه خیبر غافل شویم! گل سالم حیدری که به اشتباه مردود اعلام شد و پنالتی که بر روی مهرابی‌زاده گرفته نشد، جدیدترین اشتباهات داوری علیه خیبر هستند. اشتباهاتی که باعث شدند بازیکنان، کادرفنی و هواداران خیبر تا ثانیه‌های پایانی فشار زیادی را تحمل کنند. اگر خیبر در ثانیه‌های پایانی گل تساوی را دریافت می‌کرد چه کسی پاسخگوی هواداران و عاشقان این تیم می‌بود؟»

1997