حرکت جنجالی بازیکن سانتوس: ایستادن روی توپ!

حرکت جنجالی بازیکن سانتوس: ایستادن روی توپ!

پایگاه خبری فوتبالی - بازی سانتوس و واسکوداگاما در روز یکشنبه به جنجال کشیده شد چرا که یفرسون سوتلدو بازیکن تیم سانتوس در اقدامی بحث برانگیز تصمیم گرفت که روی توپ بایستد که این مسئله باعث شد تا بازیکنان حریف تصور کنند که او قصد تحقیر آنها را داشته است.

به گزارش فوتبالی، همه چیز از دقیقه 55 در بازی لیگ برزیل در ورزشگاه اوربانو کالدیرا شروع شد.  در حالی که سانتوس با گلهای مارکوس لئوناردو (دو تا) و توماس رینکون پیش بود، سوتلدو در اقدامی جنجالی تصمیم گرفت که با ایستادن روی توپ، حریف را تحقیر کند. این بازیکن 26 ساله ونزوئلایی تصمیم گرفت که چند ثانیه ای را روی توپ بایستد که این حرکت باعث خشم سباستین فریرا از تیم واسکو شد.  فریرا به سوی سوتلدو حرکت کرد و او را روی زمین انداخت. بعد از آن درگیری بالا گرفت و داور سعی کرد که با نشان دادن کارت هایش شرایط را کنترل کند.  در واقع اندرسون دارونکو داور بازی شش کارت زرد نشان داد. در واقع مدل از واسکو در کنار لوکاس لیما و رودریگو فرناندز از سانتوس کارت قرمز گرفتند.  سوتلدو که غائله را شروع کرده بود نیز کارت زرد  گرفت. دارونکو همچنین به فریرا و همچنین ژآئو پائولو دروازه بان سانتوس کارت زرد نشان بدهد.

یک هوادار در این باره نوشته است :" این حرکت، تکنیکی نبود. او فقط می خواست بی احترامی کند." دیگری نوشته است :" کاملا غیرقابل قبول و غیرمحترمانه است. هیچ لذتی از دیدن این صحنه وجود نداشت. دلقک بازی در آورد." دیگری نیز نوشته است:" فوتبال یک ورزش است که هدفش سرگرم کردن دیگران است."

سانتوس با نتیجه چهار بر یک پیروز شد که سوتلدو در دقیقه 75 گلزنی کرد. 

4125