خواهر ریس جیمز، اسطوره چلسی را بهتر از مسی و رونالدو می‌داند

خواهر ریس جیمز، اسطوره چلسی را بهتر از مسی و رونالدو می‌داند

پایگاه خبری فوتبالی - لورن جیمز بازیکن تیم زنان چلسی و تیم ملی انگلیس و خواهر ریس مدافع راست تیم لندنی گفت که یکی از اسطوره های چلسی را از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بالاتر می داند.

به گزارش فوتبالی، مسی و رونالدو دو تن از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال هستند که در حال حاضر در اینتر میامی و النصر توپ می زنند. هر دو افتخارات زیادی را در دوران فوتبال خود کسب کرده اند و رقابت داغی را با هم داشته اند. 

لورن جیمز یکی از ستارگان فوتبال زنان انگلیس به شمار می رود. وی در مصاحبه با کارن کارنی خبرنگار اسکای اسپورت در مورد این که مسی را بهتر می داند یا رونالدو، ستاره آرژانتینی را انتخاب کرد. کارنی بعد از آن پرسید:" حالا بین مسی و هازارد کدام را انتخاب می کنی؟ چون می دانم که هازارد را خیلی دوست داری." که این مهاجم، ادن هازارد را انتخاب کرد تا ستاره بلژیکی را مورد تمجید قرار بدهد.

هازارد هشت فصل در استمفوردبریج حضور داشت که در 352 بازی 110 گل به ثمر رساند. او به آبی ها کمک کرد تا دو بار قهرمان لیگ انگلیس شوند و دو بار لیگ اروپا را فتح کنند و جام حذفی و جام اتحادیه را به دست بیاورند.  این بازیکن بعد از حضور در چلسی، دورانی ناکام را در رئال مادرید داشت و پس از فسخ قراردادش با این تیم در حال حاضر بدون تیم است.

4125