خوآن لونا؛ مردی که پاکو به حرفش گوش می‌دهد

خوآن لونا؛ مردی که پاکو به حرفش گوش می‌دهد

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی تراکتور بارها نشان داده تصمیماتش بیشتر با نظر مستقیم خود وی انجام می‌شود.

به گزارش فوتبالی، یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های خمز انجام تصمیمات و کارها بیشتر با نظر مستقیم خود اوست. سرمربی تراکتور حتی در زمانی که تازه در تبریز مربیگری می‌کرد، مانع از حضور دستیاران خود از جمله محمد نصرتی و سهند چلبیانی کنار زمین برای انتقال دستورات فنی شد و تنها فردی است که در طول بازی اجازه دارد از کنار زمین با نفرات داخل مستطیل سبز تیمش ارتباط برقرار کند.

جالب اینکه بدانید حتی وی گاهاً با کادرفنی اسپانیایی خود هم در همه امور به طور کامل هماهنگ نیست و فی‌المثال در امور بدنسازی با تفاوت دیدگاه‌هایی که گاهاً با بدنساز هموطن خود دارد، دخالت می‌کند. اما با این حال کادرفنی اسپانیایی تراکتور نفراتی هم دارد که پاکو به حرف‌هایشان گوش کند.

علاوه بر خوآکین گیل دستیار سابق کالدرون که گفته می‌شود بسیاری از خریدهای تراکتور با پیشنهاد وی انجام شده، خوآن لونا اسلاوا هم جزو کسانی است که نظر وی برای پاکو محترم است. مرد ۵۸ ساله که در دوران بازی خود مدافع چندان مطرحی نبوده و بیشتر به عنوان دستیار پاکو خمز شناخته می‌شود. وی که در تیم‌های مختلفی همراه خمز بوده، معمولا در مشاوره‌های فنی به سرمربی تراکتور نقش دارد و جزو معدود افرادی است که پاکو به راحتی از صحبت‌های وی عبور نمی‌کند.

1997