استعفای مدیر رسانه اجتماعی ناپولی بعد از جنجال ویکتور اوسیمن

استعفای مدیر رسانه اجتماعی ناپولی بعد از جنجال ویکتور اوسیمن

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر رسانه‌های اجتماعی ناپولی پس از تمسخر ویکتور اوسیمن در دو ویدیو از این باشگاه استعفا داد.

به گزارش فوتبالی ، این مهاجم به دلیل از دست دادن پنالتی مقابل بولونیا قبل از اینکه  خوانده شود مورد تمسخر قرار گرفت تا این اتفاق به طور گسترده به عنوان یک توهین نژادپرستانه تلقی می شود. نماینده ویکتور اوسیمن در پاسخ تهدید به شکایت از باشگاه کرد و این  در حالی بود که این بازیکن نیجریه ای در اواسط هفته گذشته از زدن پنالتی مقابل اودینزه خودداری کرد. ناپولی با انتشار بیانه ای مبنی بر اینکه قصد توهینی وجود نداشته به این اتهام پاسخ داد اما آلسیو فورتینو، مدیر شبکه های اجتماعی مجبور شد باشگاه را ترک کند.

فورتینو این خبر را در شبکه اجتماعی  خود اعلام کرد و در بیانیه ای کوتاه نوشت: " امروز پس از 805 روز، ماجراجویی حرفه ای من با ناپولی به پایان می رسد. برای بسیاری، این شغل با یک رویا قابل مقایسه است و برای من یک واقعیت ساده روزمره بود، واقعیتی که بر اساس تعهد بنا شده بود و با هرروز هم این تعهد تقویت می شد. نمی‌توانم عمیق‌ترین قدردانی خود را از همه همکاران، همکاران، مدیران و حامیانی که در این راه طولانی ملاقات کرده‌ام به خاطر این تجربه بسیار خاص ابراز نکنم. ترک باشگاه با توشه ای از خاطرات عالی و هیجان برای ماجراهای جدیدی که در پیش است بسیار سخت خواهد بود."

ویکتور اوسیمن روز شنبه مقابل لچه نیمکت نشین شد اما به عنوان یک بازیکن تعویضی به زمین آمد و گلزنی کرد. رودی گارسیا، سرمربی ناپولی مدعی شد که هیچ کنار گذاشتنی در کار نبوده و او به اوسیمن استراحت داده شده است، اما جنجال شبکه اجتماعی گمانه زنی هایی را ایجاد کرده است که اوسیمن می تواند باشگاه را ترک کند. اوسیمن از آن زمان بیانیه ای منتشر نکرد و سکوت خود را در این مورد نشکست.

1009