فرقانى: من تمام مسئولیت این افتضاح را گردن می‌گیرم/ عنایتی به دلیل عصبانیت به نشست خبری نیامد

فرقانى: من تمام مسئولیت این افتضاح را گردن می‌گیرم/ عنایتی به دلیل عصبانیت به نشست خبری نیامد

پایگاه خبری فوتبالی - سرپرست تیم فوتبال امید ایران مسئولیت حذف ایران از بازی‌های آسیایی هانگژو را به عهده گرفت.

به گزارش فوتبالی، مهران فرقانى سرپرست تیم امید بعد از شکست برابر هنگ‌کنگ اظهار داشت: ابتدا جا دارد از مردم عذرخواهى کنم. بخش زیادى از این باخت تقصیر من بود و من مسوولیت آن را گردن مى گیرم. بچه‌ها تلاش زیادى کردند که البته بخشى از آن با اضطراب و استرس بود. به هر حال من خودم را خیلى مقصر مى‌دانم.

 شاید به لحاظ روحى و روانى نتوانستیم بچه‌ها را آماده این مسابقه کنیم. این شکست جاى هیچ توجیه‌اى ندارد و واقعا باخت تلخى بود. من بسیار زیاد از همه عذرخواهى مى‌کنم.

وى در خصوص تاثیر جدایى سه بازیکن پرسپولیس از تیم گفت: این مسابقات در فیفادى نبوده و پرسپولیس مى‌توانست بازیکن ندهد. امروز هم دیدم آقاى خیابانى مطلبی گفته است. لیست هانگژو را دو‌ ماه قبل دادیم‌ و اصلاً نمی‌دانستیم یاسین سلمانی قرار است به پرسپولیس برود. تیم‌های دیگر‌ هم درگیر لیگ قهرمانان آسیا بودند.

 باید تعاملی بین فدراسیون و باشگاه به وجود می‌آمد. ما می‌خواهیم همه چیز را گردن پرسپولیس بیاندازیم. به هر حال شاید اگر بودند، شرایط بهتر می شد.

سرپرست تیم فوتبال امید در خصوص‌ غیبت عنایتی در نشست خبری گفت: مشکل خاصی نبود. ایشان از دست بازیکنان عصبی بودند و‌‌ نیامدند. من تمام مسئولیت این افتصاح را گردن می‌گیرم! من نتوانستم اردوی خوب بگذارم، نتوانستم بازیکن بگیرم، نتوانستم خوبی درست کنم. امیدوارم از این تجربه درس بگیرم.

فرقانی در‌ پایان در خصوص آینده کادرفنی گفت: در‌خصوص خودم که کارمند فدراسیون نیستم و آقای تاج مرا سرپرست تیم امید گذاشته است، البته خودم رغبتی ندارم با این شرایط ادامه دهم. ما تورنمنت را از دادیم و اصراری برای ماندن نداریم.

9989