مربی تیم امید: فرصت سوزی تیم امید شاید به ژن ربط داشته باشد!

مربی تیم امید: فرصت سوزی تیم امید شاید به ژن ربط داشته باشد!

پایگاه خبری فوتبالی - مربی تیم فوتبال امید ایران گفت: غیرقابل هضم است اینکه دروازه خالی را بیرون می‌زنیم. این فراتر از تمرکز است. شاید به ژن ربط داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، محمدحسن رجب زاده مربی تیم فوتبال امید به جای رضا عنایتی سرمربی تیم در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی مقابل هنگ‌کنگ اظهار داشت: بازی را در هر دو نیمه کاملا در اختیار داشتیم اما از موقعیت هایمان استفاده نکردیم. فوتبال بی رحم است. ۲۰ موقعیت را خراب کردیم اما هنگ کنگ تنها از یک موقعیت نصفه و نیمه استفاده کرد و بازی را برد. به هنگ کنگ تبریک می‌‌گویم.

وی درباره اینکه در سراسر طول بازی های آسیایی از دوره مقدماتی گرفته تا اهمیت بازی تیم امید موقعیت های گلزنی متعدد و فراوانی را خراب کرد و چرا هیچوقت این مشکل برطرف نشد، گفت: متاسفانه در مسابقات انتخابی المپیک هم همین گونه بود. در ازبکستان هم بسیار موقعیت خراب کردیم. عدم تمرکز باعث شد موقعیت هایمان را از دست بدهیم. فوتبال بسیار باکیفیتی را ارائه دادیم اما هیچوقت گل نزدیم. شاید مقصر ما باشیم که خیلی دیر جمع شدیم.

رجب زاده افزود: غیرقابل هضم است اینکه دروازه خالی را بیرون می‌زنیم. این فراتر از تمرکز است. شاید به ژن ربط داشته باشد. این شاید مشکل فوتبال ما باشد و باید از روانشناس‌های زبده استفاده کنیم که این مشکل حل شود. علی الحال به این تیم و با فوتبال ایران امیدواریم.

وی درباره اینکه تیم امید برابر هنگ‌کنگ فوتبال باکیفیتی ارائه نداد و به نظر برنامه نداشتیم، گفت: اینگونه نیست که برنامه نداشتیم. هنک کنگ هدفمند بازی کرد و به هدفش رسید. این بازی را مرور کنید. اگر دقیقه ۲ گل زده بودیم، روند بازی عوض می‌شد. ما خیلی بابرنامه بودیم و با برنامه می‌توان موقعیت ایجاد کرد و موقعیت‌های ما این را نشان می‌دهد. در مقابل دفاع فشرده و چند لایه هنک کنگ بود.

رجب زاده در پاسخ به این سئوال که اگر سامان فلاح مصدوم بود چرا بازی کرد و اگر شرایط بازی داشت، چرا در ترکیب قرار نگرفت، گفت: درباره سامان فلاح دکتر نظر می‌دهد‌ و گفت ۲۰ دقیقه نهایت می‌تواند بازی کند. ما هم فقط ۱۰ دقیقه او را بازی دادیم تا مشکلی برایش پیش نیاید‌.

مربی تیم امید درباره جدایی بازیکنان پرسپولیس از اردو و مشکلات کمبود بازیکن بیان کرد: درباره پرسپولیسی‌ها مدیریت فدراسیون و سرپرست تیم امید صحبت کرده و ما در جریان نیستیم. ما فقط دیدیم که یک دفعه بازیکنان پرسپولیس از ما جدا شدند و رفتند. من مربی هستم و کارم داخل زمین است. من فقط می‌دانم ۱۴ تا بازیکن داشتیم. در چنین تورنمنتی در این سطح باید بازیکنان باکیفیت و آماده داشته باشیم. از دقیقه ۷۰ همه می‌خواستند تعویض شوند اما بازیکنی نداشتیم که تعویض کنیم. در پست تخصصی یاسین اصلن بازیکن نداشتیم.

وی درباره اینکه چرا تیم امید نتوانست بازی باکیفیتی را ارائه دهد، پاسخ داد: تمام توانمان را گذاشتیم تا تیم بهترین کیفیت را داشته باشد. عدم تمرکز می تواند ریشه در همین مسایل داشته باشد.
رجب زاده درباره غیبت رضا عنایتی در کنفرانس مطبوعاتی گفت: عنایتی شرایطش به گونه‌ای نبود که به کنفرانس بیاید و من عذرخواهی می‌کنم.

9989