عکس؛ چهره غیرمنتظره در تمرین امروز بایرن مونیخ

عکس؛ چهره غیرمنتظره در تمرین امروز بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - فلوریان پلاتنبرگ خبرنگار اسکای اسپورت گزارش داده است که هر چند که ژروم بواتنگ امروز با بایرن مونیخ قرارداد امضا نمی کند اما به زودی این اتفاق رخ خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، ژروم بواتنگ مدافع سابق بایرن مونیخ چهره ویژه تمرینات روز یکشنبه این تیم بود. در حقیقت توخل از خرید این بازیکن حمایت کرده است. بایرن به تقویت خط دفاعی خود نیاز دارد و با وجود انتقادها به این نتیجه رسیده اند که این بازیکن 35 ساله را برگردانند. بواتنگ قرار نیست که در لیست بایرن مونیخ برای بازی با کپنهاگن قرار بگیرد اما می تواند در بازی بعدی خود حضور داشته باشد.

توخل در زمانی که سرمربی پی اس جی بود، برای خرید بواتنگ در سال 2018 تلاش کرد اما در آن زمان موفق نشد که این مدافع را به خدمت بگیرد.  با این وجود به نظر می رسد که بالاخره مربی آلمانی خواهد توانست تا با این مدافع کار کند.

بایرنی ها در هفته های اخیر به دنبال خرید در پست دفاع میانی بودند. بواتنگ با اتمام قراردادش با المپیک لیون به بازیکن ازاد تبدیل شده بود و به همین خاطر باواریایی ها مشکلی برای خرید او در میانه فصل ندارند. این بازیکن تست پزشکی را پشت سر گذاشته و حالا قرار است که به تیمی برگردد که به مدت ده سال (بین سالهای 2011 تا 2021) در آن بازی کرده است.  گفته می شود که توخل در روزهای آینده شرایط بواتنگ را در تمرینات زیر نظر می گیرد تا در صورت رضایت از عملکردش، با او قرارداد امضا شود.

4125