واکنش دادرس به خبر لابی سپاهان برای بازگرداندن امتیاز؛ هیچ فشاری روی کمیته استیناف وجود ندارد!

واکنش دادرس به خبر لابی سپاهان برای بازگرداندن امتیاز؛ هیچ فشاری روی کمیته استیناف وجود ندارد!

پایگاه خبری فوتبالی- عضو کمیته استیناف به شایعات منتشرشده درباره احتمال بازگشت 4 امتیاز کسرشده از سپاهان به این تیم توسط کمیته استیناف واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، سپاهان که به علت عدم رعایت سقف قرارداد و دور زدن قوانین توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نقره داغ شد و علاوه بر جریمه 40 میلیاردی با 4 امتیاز کسر شده مواجه شد و صدرجدول را از دست داد حالا پرونده خود را به کمیته استیناف برده تا شانس خود برای نقض کمیته انضباطی را امتحان کند.

در چنین شرایطی، روزنامه فرهیختگان در شماره امروزش مدعی شده که سپاهانی‌ها فشار زیادی را برای تغییر این حکم به فدراسیون وارد کرده‌اند و احتمال اینکه کمیته استیناف، حکمی باب میل آنها صادر کند وجود دارد. 

مهدی دادرس عضو کمیته استیناف در واکنش این شایعه به خبرنگار فوتبالی گفته که هیچ فشاری روی کمیته استیناف وجود ندارد و این کمیته از زوایا و جهات مختلف نسبت به رای کمیته انضباطی نگاه می کند و در آخر سر رای نهایی را اعلام می‌شود.

دادرس به این نکته هم اشاره کرده که جلسه کمیته استیناف درباره پرونده سپاهان، بعد از تعطیلات برگزار خواهد شد و حالا همه منتظر خروجی این جلسه هستند.

9098