تساوی پاریسن ژرمن در شب کم فروغ امباپه

تساوی پاریسن ژرمن در شب کم فروغ امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - پاریسن ژرمن در یک دیدار خارج از خانه مقابل کلرمون فوت با نتیجه صفر بر صفر متوقف شد تا شانس صعود موقت به صدر جدول را از دست داد. 

به گزارش فوتبالی، شنبه عصر از ساعت 18:30 به وقت تهران، تیم های کلرمون فوت و پاریسن ژرمن از چهارچوب هفته هفتم لیگ فرانسه در استادیوم کلرمون فراند مقابل هم به میدان رفتند. پیش از آغاز این بازی، پاریسن ژرمن با 11 امتیاز در رده سوم و کلرمون با 1 امتیاز در رده هجدهم جدول قرار داشت. برای این بازی، لوئیز انریکه از خط حمله کیلیان امباپه، رندال کولو موانی و عثمان دمبله استفاده کرد، اما نتوانست به نتیجه لازم دست یابد. 

در نیمه اول، شاهد شروع بسیار آرام و کسل کننده بودیم و انگار دو تیم تمایلی به حمله کردن نداشتند. در 10 دقیقه پایانی نیمه، فشار حملات پی اس جی افزایش یافت، اما نیمه اول با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید. 

در نیمه دوم، کلرمون بازی را بهتر آغاز کرد، اما پاریس رفته رفته بازی را در دست گرفت و چندین حمله خطرناک روی دروازه میزبان طراحی کرد، ولی این حملات نیز نتیجه نداد و کیلیان امباپه هم نتوانست کار خاصی انجام دهد و این بازی در نهایت با تساوی صفر بر صفر خاتمه یافت.

4416