تفتیان: شرایط آماده‌سازی آنها با ما اصلا قابل قیاس نیست

تفتیان: شرایط آماده‌سازی آنها با ما اصلا قابل قیاس نیست

پایگاه خبری فوتبالی- سریع‌ترین مرد ایران پس از فینال دو ۱۰۰ متر بازی‌های آسیایی هانگژو، گفت: شرایط آماده‌سازی من و رقبایم متفاوت بود.

به گزارش فوتبالی، حسن تفتیان پس از کسب مقام چهارمی در دوی صد متر بازی‌های آسیایی، اظهار داشت: صدمتر جنگ صدم ثانیه‌هاست و سختی کار در ۱۰۰ متر نسبت به رشته‌های دیگر خیلی بیشتر است. ۵ سال برای چنین روزی تمرین می‌کنید اما دیگر همین است. بیشتر از توانم تلاش کردم. واقعا جنگ نابرابری است و شرایط آماده‌سازی آنها با ما اصلا قابل قیاس نیست.

تفتیان افزود: دوستانم می‌گویند تو ارتش یک نفره هستی، خودت باید به اردو بروی، خودت باید مربی پیدا کنی و خودت باید هزینه‌ها را بدهی. الان تا ۹۰ درصد سهمیه المپیکم قطعی است اما باید بیشتر فکر کنم که آیا با این شرایط باید در المپیک شرکت کنم؟ نمی‌خواهم از روی ناراحتی و احساسی تصمیم بگیرم.

وی در پایان با انتقاد از عدم همراهی مربی‌اش در این مسابقات، تصریح کرد: مربی‌ام اینجا نبود و در دو ماه اخیر وضعیت اردوی خوبی نداشتم و مجبور شدم به ایران برگردم و تنها تمرین کنم. باید می‌دیدید چند نفر بالای سر دونده چینی بودند اما همراهان ما رئیس و مسئولان فدراسیون بودند.

2636