شیاطین سرخ انگلیس به دنبال یک مدافع جدید

شیاطین سرخ انگلیس به دنبال یک مدافع جدید

پایگاه خبری فوتبالی- منچستر یونایتد درصدد است تا یک مدافع جدید را در ژانویه به تیم خود اضافه کند.

به گزارش فوتبالی ، به نقل از فابریتزیو رومانو، مصدومیت‌های پرتعداد رافائل واران و لیساندرو مارتینز، منچستریونایتد را به فکر جذب یک مدافع باکیفیت جدید انداخته است. آن‌ها ممکن است در ژانویه 2024 برای این کار اقدام کنند‌. ژان کلیر تودیبو گزینه جدی برای آن‌ها محسوب می‌شود و آنتونیو سیلوا و ادموند تاپسوبا نیز زیر نظر هستند.

منچستر یونایتد در این فصل با مشکلات زیادی در خط دفاعی خود روبرو بوده و‌ حالا با مصدومیت لیساندرو مارتینز و سرخیو رگیلون مجبور شده تا در دو بازی اخیر حتی از سفیان آمراباط هافبک میانی خود به عنوان دفاع چپ استفاده کند. البته تیم تن هاخ دو گزینه روی نیمکت خود یعنی هری مگوایر و جانی اوانز را هم دارد اما با توجه به ضعف هردو بازیکن خرید یک مدافع میانی جدید عاقلانه ترین راه ممکن به نظر می رسد.

روز گذشته و با اعلام باشگاه منچستریونایتد، لیساندرو مارتینز که در ابتدای فصل دچار مصدومیت پای راست شده بود، با تشدید این آسیب‌دیدگی برای مدتی قابل توجه از میادین دچر خواهد بود. گفته می شود ممکن است مارتینز برای دو تا سه ماه غایب باشد. سرخیو رگیلون اسپانیایی خرید دیگر مصدوم جدید منچستریونایتد است که بازی با کریستال پالاس را هم از دست داد.

۱۰۰۹