تلاش یحیی برای مثبت‌سازی آمار و ارقام برابر الدحیل

تلاش یحیی برای مثبت‌سازی آمار و ارقام برابر الدحیل

پایگاه خبری فوتبالی - یحیی گل‌محمدی در بازی با الدحیل به دنبال این است تا آمار رویارویی‌های خود به عنوان سرمربی برابر این تیم و البته آمار تقابل‌های پرسپولیس با حریف قطری‌اش را بهبود بخشد.

به گزارش فوتبالی، یحیی گل‌محمدی در چهار دیداری که به عنوان سرمربی مقابل تیم سرخ‌پوش دوحه قرار گرفته، توانسته یک بار برنده از زمین بازی خارج شود و دو بار هم نتیجه را واگذار کرده است. همچنین پرسپولیس در شش دیدار اخیر خود مقابل الدحیل، دو برد به دست آورده و سه بار نتیجه را به الدحیل داده و یک بار هم بازی مساوی شده تا تیم شهر دوحه از لحاظ آماری برتری نامحسوسی مقابل سرخ‌پوشان پایتخت داشته باشد.

حال باید منتظر ماند و دید این بار عملکرد قهرمان فصل گذشته ایران مقابل تیم الدحیل قطر چگونه خواهد بود و آیا یحیی خواهد توانست با کسب دومین پیروزی، علاوه بر بهبود شرایط خود در فصل کنونی لیگ قهرمانان به دومین برتری خود مقابل شاگردان هرنان کرسپو هم رسیده و آمار خود را برابر تیم قطری بهتر کند یا خیر.

قطعا گل‌محمدی بیش از همیشه برای پیروزی در این بازی انگیزه دارد تا پاسخ انتقادهایی که بعد از شکست پرسپولیس مقابل النصر از او شده بود را بدهد. 

1997