مهاجم سابق بارسلونا به نقش داشتن در تبانی متهم شد

مهاجم سابق بارسلونا به نقش داشتن در تبانی متهم شد

پایگاه خبری فوتبالی - ساموئل اتوئو پس از سالهای درخشان فوتبالش در تیم هایی نظیر مایورکا، بارسلونا، اینتر و چلسی از فوتبال بازنشسته شد و در سال 2021 به ریاست فدراسیون فوتبال کامرون رسید اما در این مدت همواره با انتقادهایی مواجه بوده و حالا به تبانی متهم شده است. 

به گزارش فوتبالی، در حال حاضر تحقیقاتی در مورد نتایج مشکوک باشگاه ویکتوریا یونایتد در لیگ دسته دوی کامرون در مسیر صعود به لیگ دسته اول ایجاد شده است. اخیرا یک فایل صوتی از اتوئو لو رفته است که در آن می گوید:" نگران نباش، سه امتیاز را به شما می دهیم و داور را محروم می کنیم. ویکتوریا باید به لیگ دسته او صعود کند، هدف همین است. این فدراسیون ماست. ویتوریا یونایتد صعود خواهد کرد."

در حال حاضر تحقیقات پلیس در مورد اتوئو آغاز شده است که آیا او از قدرتش سوء استفاده کرده است یا نه. ویکتوریا یونایتد در نهایت به لیگ دسته اول کامرون صعود کرد و حالا برخی انتظار دارند که اتوئو به علت نقش داشتن در تبانی اخراج شود. 

گفته می شود که رییس لیگ کامرون شخصا به فیفا نامه زده است و از جیانی اینفانتینو خواسته که اقدامی را علیه اتوئو صورت بدهد و او را برکنار کند. پیش از این، درگیری اتوئو با اونانا جنجال ساز شده بود.

4125