باشو فرشته نجات فرهاد؛ الاتحاد با درخشش قایدی به آرامش رسید

باشو فرشته نجات فرهاد؛ الاتحاد با درخشش قایدی به آرامش رسید

پایگاه خبری فوتبالی – علیرغم تکذیب مدیران باشگاه الاتحاد کلبا، فرهاد مجیدی تا همین دو ساعت پیش از ماندنش در این تیم چندان اطمینان نداشت. اما الاتحاد با درخشش مهدی قایدی عجمان را گلباران کرد و آرامش به اردوی زردها برگشت.

به گزارش فوتبالی، عصر امروز در اولین مسابقه از هفته چهارم لیگ امارات تیم الاتحاد کلبا با هدایت فرهاد مجیدی و درخشش مهدی قایدی با نتیجه 5 بر 3 تیم عجمان را شکست داد. 

عجمان که از 3 بازی قبلی تیمش در لیگ، دو شکست و یک تساوی به دست آورده بود وضعیت خوبی در جدول نداشت. این نتایج باعث شده بود برخی رسانه‌های اماراتی از متزلزل شدن جایگاه سرمربی ایرانی در الاتحاد خبر بدهند.

حتی برخی شایعات درباره اولتیماتوم به مجیدی هم منشتر شد. البته که این شایعات توسط مدیران باشگاه رد شده بود و آنها گفته بودند به مجیدی اعتماد دارند و هیچ خطری او را تهدید نمی‌کند.

اما خود مجیدی هم می‌دانست که به هر حال وضعیت تیمش خوبی نیست و ممکن است با یکی دو نتیجه بد دیگر اوضاع بدتر شود. برای همین می‌دانست که از بازی امروز تیمش چه می‌خواهد.

از بخت خوبِ فرهاد، حریف امروز الاتحاد، عجمان بود. تیمی که شبیه الاتحاد نتیجه گرفته است. آنها هم از 3 بازی قبلی دو بازی را باخته و یک بازی را مساوی کرده و با یک  امتیاز در قعر جدول جا خوش کرده بودند.

فرهاد برای پیروزی در بازی امروز به کمک ستاره ایرانی این تیم یعنی قایدی نیاز داشت. برای همین هم او را در ترکیب اصلی گذاشت. اما شروع بازی برای مجیدی و تیمش غافلگیر کننده بود. عجمان خیلی زود در دقیقه 5 به گل رسید.

واکنش الاتحاد اما برق‌آسا و کوبنده بود. بازیکنان کلبا آنقدر روی دروازه عجمان فشار آوردند که در دقیقه 32 مدافع این تیم گل به خودی زد و بازی به تساوی کشیده شد.

وقتی نیممه اول به پایان رسید نتیجه 3 بر یک به سود الاتحاد بود. بعد از گل دقیقه 36 ومبرگر، این قایدی بود که روی یک فرار در عمق با دروازه‌بان حریف تک به تک شد و بعد از چند قدم پیش‌روی، با یک ضربه چیپ گل سوم تیمش را زد.

در شروع نیمه دوم الاتحاد توسط «بسا» به گل چهارم رسید. در دقیقه 60 باز هم قایدی از عمق دفاع حریف فرار کرد و با دروازه‌بان تک‌به‌تک شد. این بار اما چیپ نزد و با یک ضربه دقیق از کنار دست دروازه‌بان گل پنجم را زد.

عجمان بعد از گل پنجم الاتحاد، فشار آورد تا اختلاف را کم کند و موفق شد دو گل دیگر هم بزند. اما فاصله دو تیم زیاد بود و بازی در نهایت با نتیجه 5 بر 3 به سود الاتحاد تمام شد.

با این برد الاتحاد 4 امتیازی شد و کمی از قعر جدول فاصله گرفت. این برد که با درخشش قایدی به دست آمد همچنین باعث شد مجیدی هم احساس آرامش بیشتری پیدا کند و با اعتماد به نفس بیشتری به بازی بعدی تیمش فکر کند.

از خوش‌شانسی فرهاد و تیمش، حریف بعدی هم یک تیم قعر جدولی است. تیم «حتا» هر 4 بازی قبلی‌اش را باخته است و باید جمعه آینده در مقابل تیم فرهاد و مهدی قرار بگیرد.

1359