ترکیب الهلال و الشباب؛ کاراسکو موفق تر است یا نیمار و دوستان؟

ترکیب الهلال و الشباب؛ کاراسکو موفق تر است یا نیمار و دوستان؟

پایگاه خبری فوتبالی- دو تیم فوتبال الهلال و الشباب در بازی مهم هفته هشتم لیگ حرفه‌ای عربستان از ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش فوتبالی، شاگردان خوان براون آرژانینی در تیم الشباب که هفته های ابتدایی لیگ عربستان را با شکست های پیاپی و حضور در قعر جدول سپری کردند اکنون چند هفته ای است به لطف اضافه شدن بازیکنان خارجی جدید خود یعنی سانیک کاراسکو و رومن سایس و حضور موثر اور بانگا کاپیتان آرژانتینی خود به روند خوبی بازگشته اند. از سوی دیگر شاگردان ژرژ ژسوس پرتغالی مربی نامدار و پر افتخار الهلال که البته در هفته گذشته با حواشی و شایعات برکناری روبرو بوده در این فصل در دیدارهای حساس مانند بازی با رقیب سنتی خود الاتحاد پیروز بودند و حالا در ورزشگاه پرنس بن فهد به مصاف تیم الشباب خواهند رفت.

در حال حاضر تیم الهلال با کسب ۱۷ امتیاز از ۷ بازی در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد و الشباب هم با کسب ۸ امتیاز از ۷ بازی تیم ۱۱ ام جدول است. در این بازی الشباب رومن سایس مدافع مطرح و موفق خود را گفته می شد مصدوم است در اختیار دارد و در سوی مقابل الهلال با تمام مهره های سرشناس خود به مصاف الشباب خواهد رفت. در ۲۰ تقابل اخیر این دو تیم ۱۲ برد سهم الهلال بوده و الشباب فقط ۲ پیروزی را کسب کرده است.

ترکیب دو تیم برای بازی امشب به این شکل خواهد بود: 

الهلال: یاسین بونو، کالیدو کولیبالی، سعود عبدالحمید، علی البلیهی، یاسر شهرانی، سرگی میلینکوویچ ساویچ، روبن نوس، مالکوم، الکساندر میتروویچ، سالم الدوساری، نیمار

الشباب: کیم سئونگ، فواد الصقور، رومن سایس، ایاگو سانتوس، محمد حربوش، حسین القحطانی، گوستاوو کوئلار، اور بانگا، هتان باهبری، یانیک کاراسکو، حبیب دیالو

1009