سرخیو راموس چه آماری مقابل بارسلونا دارد؟

سرخیو راموس چه آماری مقابل بارسلونا دارد؟

پایگاه خبری فوتبالی - سرخیو راموس قرار است یک بار دیگر مقابل بارسلونا قرار بگیرد.

به گزارش فوتبالی ، در هفته هشتم از رقابت های لالیگای اسپانیا، امشب از ساعت 22:30 به وقت ایران، بارسلونا و سویا به میزبانی آبی و اناری پوشان به مصاف هم می روند. یکی از نکته های جالب این بازی می تواند رویارویی سرخیو راموس با بارسلونا باشد.

راموس که اسطوره رئال مادرید است، پس از دو فصل حضور در پی اس جی، در تابستانی که گذشت به عنوان بازیکن آزاد به سویا پیوست. سویا تیم دوران نوجوانی راموس بوده است و مدافع اسپانیایی تصمیم گرفت که دوباره به این باشگاه بپیوندد.

سرخیو راموس قبلا که در رئال مادرید توپ می زد، بار ها با بارسلونا روبرو شده است و بازی های حساسی را مقابل این تیم داشته است. راموس تاکنون 47 بازی مقابل بارسلونا انجام داده است. او پنج گل با پیراهن رئال مادرید به بارسلونا زده است.

سرخیو راموس 15 بار مقابل بارسا به پیروزی رسیده است و 10 بار هم مساوی کرده است. راموس 22 شکست مقابل بارسلونا در کارنامه خود دارد.

آمار کارت گرفتن راموس هم مقابل بارسلونا جالب است. سرخیو راموس در مجموع 19 بار مقابل بارسلونا کارت زرد گرفته است و 5 بار هم اخراج شده و کارت قرمز گرفته است. وقتی راموس در میدان حضور داشته و مقابل بارسلونا بوده، تیمش در مجموع 65 گل به ثمر رسانده و 91 گل خورده است.

1470