توافق زیدان با باشگاه جدیدش

توافق زیدان با باشگاه جدیدش

پایگاه خبری فوتبالی - اگر المپیک مارسی به عربستانی ها فروخته شود، زین الدین زیدان توافق کرده که سرمربی جدید این باشگاه شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از منابع فرانسوی مثل France Blue Provence، سرمربی سابق رئال مادرید با مدیران مارسی به توافقات شفاهی دست یافته است. اگر باشگاه مارسی به مالکین عربستانی واگذار شود، قرار است زین الدین زیدان هدایت این باشگاه برعهده بگیرد. 

با این حال، ممکن است فرنک مک کورت، مالک فعلی باشگاه فعلاً مثل یک سد در مقابل این معامله عمل کرد، چون اخیراً اعلام کرده که این باشگاه فروشی نیست، اما عربستان سعودی علاقه زیادی به خریدن این باشگاه بزرگ فرانسوی دارد. عربستانی ها همچنین مالک نیوکاسل در لیگ برتر انگلیس هستند.

طبق آخرین گزارش ها، زین الدین زیدان تقاضای بودجه 260 میلیون یورویی برای پنجره نقل و انتقالات کرده است تا بتواند این باشگاه را بازسازی کند. زیدان همچنین می خواهد کنترل همه چیز را برعهده بگیرد و خودش بازیکنان و کادر فنی اش را انتخاب کند که البته با موافقت عربستانی ها مواجه شده است. با وجود تمام این موضوع ها، در حال حاضر مک کورت حرف نهایی را می زند، چون باید قانع به فروش باشگاه شود تا زیدان به مارسی بازگردد.

مارسی به همین تازگی از جنارو گتوزو به عنوان سرمربی جدید خود رونمایی کرده است.

4416