اعلام لیست بازیکنان بارسلونا برای بازی مقابل سویا

اعلام لیست بازیکنان بارسلونا برای بازی مقابل سویا

پایگاه خبری فوتبالی - فردا (جمعه) ، بارسلونا و سویا از ساعت 22:30 به وقت ایران به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد و  در نهایت و آبی و اناری پوشان چه نتیجه ای در این دیدار به دست خواهند آورد.

به گزارش فوتبالی ، تساوی دو بر دو بارسلونا مقابل مایورکا در بازی قبلی موجب شد تا آبی و اناری پوشان از رئال مادرید در جدول لالیگا عقب بیفتند و اکنون بارسا دوباره به دنبال این است که از رئال مادرید جلو بزند و در نهایت بتواند خودش را به صدر جدول رقابت های لالیگا برساند.

ژاوی هرناندز لیست بازیکنان بارسلونا را برای بازی مقابل سویا اعلام کرده است. این لیست از بازیکنان تفاوتی با لیست بارسلونا برای بازی مقابل مایورکا ندارد. در حقیقت ژاوی دوباره با همان بازیکنانی که به مصاف مایورکا رفت، به مصاف سویا خواهد رفت و باید دید که ترکیب یازده نفره او برای این بازی شامل چه کسانی خواهد بود. پدری و فرنکی دی یونگ دو غیاب سرشناس بارسلونا برای این بازی هستند.

لیست بارسلونا

تراشتگن، کانسلو، بالده، آرائوخو، اینیگو مارتینز، گاوی، فران تورس، لواندوفسکی، رافینیا، ایناکی پنیا، فلیکس،  کریستنسن، مارکوس آلونسو، اوریول رومئو، سرجی روبرتو، ایلکای گوندوغان، کنده، آسترالاگا، لامینه یامال، فرمین.

1470