هشدار پلیس به راموس: سارق منزلت از نزدیکانت است!

هشدار پلیس به راموس: سارق منزلت از نزدیکانت است!

پایگاه خبری فوتبالی - پلیس اسپانیا تحقیقات را برای پیدا کردن سارقان منزل سرجیو راموس کاپیتان سابق رئال مادرید در منطقه لاآلگریا آغاز کرده است.

به گزارش فوتبالی، سرقت از منزل راموس در روز 20 سپتامبر در حین بازی سویا و لانس رخ داده است. در حقیقت در زمان سرقت، چهار فرزند راموس به همراه پرستارهایشان در خانه بوده اند. سارقان اشیای قیمتی نظیر لباس های با برندهای لاکچری، جواهرات، ساعت های شیک و پول نقد را به سرقت برده اند.

پلیس در حال حاضر در تلاش است تا هویت سارقان را پیدا کند. یکی از مهمترین اقلام به سرقت رفته، چهار ساعت زینتی است که قیمت بالایی داشته اند و سرقت آنها برای سارقان خیلی مهم بوده است. در حقیقت پلیس معتقد است که هدف اصلی سارقان، این ساعت ها بوده است و این احتمال وجود دارد که یکی از نزدیکان راموس، با این گروه سارقان در ارتباط بوده باشد و اطلاعات منزل وی را در اختیارشان قرار داده باشد. 

در حقیقت پلیس تصور می کند که شاید یکی از نزدیکان همسر راموس این اطلاعات را در اختیارشان داده باشد. البته یکی از احتمالات هم این است که راموس و همسرش از طریق تصاویر منتشر شده در شبکه های اجتماعی، اطلاعات زیادی را در اختیار سارقان قرار داده باشند تا آنها شناخت کافی را از ویژگی های خانه آنها داشته باشند. 

راموس مشکوک است که تعمیرکارهایی که در چند وقت اخیر به خانه اش تردد داشته اند، به سارقان کمک کرده باشند. کریستوبال سوریا خبرنگار اسپانیایی گفته است که راموس پس از شنیدن خبر سرقت حسابی وحشت کرده چرا که نگران بوده که به خانواده اش آسیبی برسد. راموس در عمارتی 44 هکتاری زندگی می کند که اصطبل مخصوص اسب هایش هم در آن جا قرار گرفته است.

ارزش ساعت های به سرقت رفته بیش از صد هزار یورو بوده است چرا که به طور مثال فقط یکی از این ساعت ها 118 هزار یورو قیمت داشته است.

4125