بارسلونا به پرداخت رشوه به داوران متهم شد

بارسلونا به پرداخت رشوه به داوران متهم شد

پایگاه خبری فوتبالی - خواکین آگیره، قاضی دادگاه شماره یک شهر بارسلونا، باشگاه بارسلونا را به خاطر پرونده نگریرا به پرداخت رشوه متهم کرد و باشگاه کاتالان رسما به عنوان متهم در دادگاه حضور پیدا خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، در حال حاضر تحقیقات علیه انریکز نگریرا نایب رییس سابق کمیته داوران فوتبال اسپانیا و پسرش و همچنین مدیران سابق بارسلونا یعنی جوزپ ماریا بارتومئو و ساندرو راسل آغاز شده است. 

دادگستری در حال حاضر تحقیقات را در مورد پرداخت 7.5 میلیون یورو از بارسلونا به نایب رییس سابق کمیته داوران آغاز کرده است. صبح امروز پلیس کاتالونیا وارد مقر فدراسیون فوتبال اسپانیا و اسناد مربوط به پرونده نگریرا ضبط شد تا مورد بررسی قرار بگیرد. 

در حال حاضر نه تنها انریکز نگریرا بلکه کمیته داوران فوتبال اسپانیا نیز به عنوان سازمانی که کمیته داوران بخشی از آن است، در این پرونده به عنوان متهم حضور دارند. 

قاضی به زودی تحقیقات جدیدی را در مورد این پرونده آغاز خواهد کرد. انریکز نگریرا و فرزندش به دریافت رشوه از باشگاه بارسلونا در ازای کمک های داوری به آنها متهم هستند. این رشوه ها بین سالهای 2001 تا 2018 پرداخته شده است. به نظر می رسد که بارسلونا به خاطر این پرونده با تنبیه ورزشی مواجه نشود چرا که لالیگا اعلام کرده که با گذشت پنج سال از جرم، حق بررسی آن را ندارند و یوفا نیز فعلا دست از سر بارسلونا برداشته است.

4125