پیشنهاد گری نویل به گلر نیمکت نشین آرسنال

پیشنهاد گری نویل به گلر نیمکت نشین آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی- گری نویل معتقد است که آرون رمزدیل پس از از دست دادن جایگاه خود در ترکیب اصلی آرسنال ممکن است به زودی ابن تیم را ترک کند.

 به گزارش فوتبالی، گری نویل کاپیتان شابق تیم ملی انگلیس به آرون رمزدیل توصیه کرده که اگر وضعیت او به عنوان گزینه دوم دروازه بانی آرسنال به جای دیوید رایا ادامه پیدا کند بهتر است او از آرسنال درخواست جدایی کند. ملی پوش انگلیسی در دو فصل گذشته گلر شماره 1 آرسنال بوده و این فصل را هم با حضور در ترکیب ثابت آرسنال شروع کرد، اما در هفته های اخیر پس از تصمیم میکل آرتتا با داوید رایا جابجا شده است. رامسدیل توسط آرتتا به خاطر رفتارش در مقابل نیمکت نشین  شدنش مورد تحسین قرار گرفت و در حالی که همتای خود رایا را هم مورد تحسین قرار داده عکس العمل خیره‌کننده رایا مقابل تاتنهام انجام در دربی شمال لندن را ستود. با این حال، نویل معتقد است که رامسدیل از وضعیت فعلی خود راضی نیست و اگر به زودی جایگاه خود را به دست نیاورد، می تواند به تیم جدیدی فکر کند. نویل در گفتگویی گفت: "اگر وضعیت آرون اینطور ادامه پیدا کند، او باید با میکل آرتتا صحبت کند و بگوید اگر اینطور ادامه پیدا کند باید تیم دیگری  را برای فوتبال خود انتخاب کنم. با این حال احساس می کنم که سرمربی آرسنال باید هر کاری که می تواند انجام دهد تا رمزدیل را به عنوان گزینه دوم در کنار تیم نگه دارد و روحیه تیمی خود را حفظ کند."

نویل در این باره افزود :" زمانی که شما دو دروازه بان باکلاس مناسبی داشته باشید برای انتخاب کار سختی پیش رو خواهید داشت، بنابراین من کاملاً با نظر سرمربی تیم موافق هستم. من رمزدیل ممکن است در بازی‌های خاصی بازی کند، مانند بازی‌های جام حذفی یا شاید در برخی بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا، که این ایده بد نخواهد بود. او باید سعی کند هر روز دو گلر تیم را در جلسات تمرینی آماده نگه دارد تا روحیه خود را حفظ کند و این کار ساده ای نیست. "

1009